Avatar billede tussen Nybegynder
01. marts 2003 - 23:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

ip ????

kan jeg finde en person ud fra en ip adresse???eller tlf nr er der nogen som har gode ideeer  så skriv
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2003 - 23:19 #1
Avatar billede donzapp Nybegynder
01. marts 2003 - 23:22 #2
hvad mener du med at finde en person??
Avatar billede tussen Nybegynder
01. marts 2003 - 23:26 #3
ja en adrsse da er det ikke det samme ????
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2003 - 23:27 #4
jeg troede du mente udfra ip eller telefon.. sorry..
Avatar billede tussen Nybegynder
01. marts 2003 - 23:31 #5
kan jeg finde en adesse ud fra en ip adresse???
det er spørsmålet det kan man ikke på degule.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2003 - 23:39 #6
Nej, det kan du ikke - det tætteste på du kan komme er hans udbyder!
Avatar billede dumazz Nybegynder
01. marts 2003 - 23:44 #7
Kun hvis du kender en teledanmark medarbejder.... :o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. marts 2003 - 20:22 #8
dumazz -> De må ikke udtale sig uden politiets godkendelse.. så tror ikke det vil hjælpe så meget.. Selvfølgelig hvis hans ven gerne vil fyres.. Men det er de færreste der vil det..

måske er du heldig at personen kører på fast ip.. Prøv at skrive IP-adressen i søgefeltet på denne side: http://www.ripe.net/perl/whois
Der vil under adresse stå hans adresse hvis det er en fast ip. Ellers står der hvilken udbyder han har, og hvis det drejer sig om noget ulovligt kan du anmelde ham hertil.

Tror ikke du kommer tættere på uden andre oplysninger end IP-adressen
Avatar billede superanden Nybegynder
27. juli 2003 - 00:00 #9
jeg havde samme problem, du kan sagtens ringe og få oplyst ip'en hvis det er vigtigt.
Avatar billede freegeg Nybegynder
22. april 2006 - 13:38 #10
jeg har set at nogen med DHCP, har en whois på deres ip.. der kan man i det mindste få internet ejerens navn, hvis han så har bopæl på sammen adresse, så har du hans adresse
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2006 - 13:57 #11
Du har set tråden sluttede for 3 år siden ikke?