Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 17:58 Der er 7 kommentarer

Side vudering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvad syndes i om Siden:
www.Killerass.1go.dk
Se til vis der skal puttes mere på!
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. marts 2003 - 18:03 #1
1)Logoet i toppen, der mangler noget af g'et, det synes jeg du skulle få sat på

2)Når man holder musen hen over linkene ovre i menuen forsvinder teksten?

3)Der kunne godt være noget mere grafik på inde i midten, den ser lidt "tom" ud

4)Du kunne måske sænke menuen så den ligger i niveau med boksen. Så "indhold" ligger vanret med kassen i midten.
Avatar billede ralfi Nybegynder
01. marts 2003 - 18:09 #2
dine links bliver hvide når man kører musen hen over dem.. det skal du nok rette til en anden farve.. for det er lidt irreterende ikke at kunne se hvad man har markeret..
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 18:18 #3
okey skal nok lave det om!
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 18:20 #4
så det rettet
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. marts 2003 - 18:24 #5
Måske det vil være bedre hvis du hævede det hele lidt længere op, det ligger meget langt fra logoet
Avatar billede miss-g Seniormester
01. marts 2003 - 19:56 #6
Hvis vi skal gå i detaljer:

Der er ikke lige meget linieafstand mellem "Flere hits", "html koder" og "designs".

Menu 1 og 2 bør have ens afstand til de små trekanter.

Synes ikke det er pænt at der nu kommer en streg igennem ordet, når man kører hen over. Hvad med en streg under, kun fed eller at ordet skrifter farve til rød?

Og måske en grå baggrundsfarve? Evt. meget lys - det hvide kan godt skære lidt i øjnene.

Ellers fin *S*

Miss-G
Avatar billede pfp Nybegynder
01. marts 2003 - 23:45 #7
Kedelig.

Dit "killerass.1go.dk" logo er i dårlig kvalitet - hvorfor?

Syntes det er lidt kedelig med hvis baggrund som miss-g siger.
Derudover bryder jeg mig ikke om det cross halløjsa du har lavet ved mouseover i din menu. Lav istedet f.eks. underline, ikke fed da det får det hele til at stå at hoppe og danse.

"Det er 1 gang du besøger siden" bør rettes til "Det er 1. gang du besøger siden".

Du bør bruge samme størrelse skrifttype på alle dine sider, nogle steder er det 8pt andre steder 10 pt og et tredje det der er værre. Tilknyt evt. et CSS dokument, det ville ikke tage lang tid.

Du kunne evt. lege med at placere din Chart counter andetsteds. I 1024x768 får jeg scrollbars, som kun er der for chart's skyld.

Det var lidt af det jeg syntes.

/peter