Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. februar 2003 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Driver til Easyshare cx4200

Jeg sidder ved min søster og er i gang med at instalere hendes nye digital Cam.

Et Kodak CX4200

Det fungere faktisk også fint, Bortset fra at Win2k ikke kan genkende driveren til camararet.

Den finder driveren men melder så tilsidst at instalationen fejlede,

Fejl:
Der opstod en fejl ved instaleringen af enheden.
Instalatione mislykkedes da der ikke blev angivet en funktionsdriver for denne enhed.

Any ideas ?????
MC
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 22:24 #2
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 22:25 #3
arhh tror jeg stopper for idag, den var til xp
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. marts 2003 - 13:15 #4
Ingen af de løsninger du kom med hjalp, Desværre så jeg må prøve at få fat i Kodak Support mandag, men tak for hjælpen

MC
Avatar billede roque Nybegynder
07. august 2003 - 12:16 #5
:-)

Jeg sidder og har NØJAGTIGT det samme problem - det ser ud til, at de drivere, der skulle være med til w2000, ikke virker, eller slet ikke er der - idet man sætter kameraet i USB-stikket, burde det blive genkendt med de under instalationen installerede drivere.

Men jeg leder.

Hvis du finder en løsning, er jeg meget interesseret i at få den at vide, så jeg kan komme videre - jeg kan forestile mig, at man skal benytte en anden driver, til et andet kodak kamera...

Mvh.

Roque
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. august 2003 - 01:43 #6
Det som jeg fandt ud af var efter at en Kundeservice medarbejder hos kodak fik splittet hele registrations databasen af og computeren ikke ville køre mere, var at jeg formaterde maskinen og gik ned og krævede min søsters penge til bage

MC
Avatar billede roque Nybegynder
12. august 2003 - 14:57 #7
Jeg har faktisk selv fundet ud af, hvad der var galt - man skulle køre to .exe-filer, efter 1. installation, placeret i den mappe, installationsprogrammet lagde ind. Jeg han ikke huske hvad de hed - men den ene havde et kodak-ikon, og den anden en form for stregkode-ikon.
Efter at have kørt disse to filer (med slukket kamera), tændte jeg for det til computeren tilsluttede kamera - og frem kom "der er fundet ny hardware-boksen". Hvorefter windows nu selv var i stand til at finde driverne.

Mærkeligt, men sandt - og utroligt at Kodak ikke selv vidste dette.

Håber der er nogle der ude, der kan bruge dette til noget.

Mvh.

Roque.