Avatar billede thecannmann Praktikant
28. februar 2003 - 21:41 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside

Jeg har et enkelt spørgsmål:
Er der nogen af her her, som laver hjemmeside, der gør det for point?

Hvis der er nogen som gør det, så kunne jeg godt tænke mig og se nogle designs og måske købe nogen!

(Undskyld komma fejl og fordi jeg ikke kunne finde en rigtig kategori..
Avatar billede killerass Nybegynder
28. februar 2003 - 21:43 #1
ehm... der skal nok " M E R E "  Til...
Jeg gør det for....skal vi sige....hmm..... 550 Point..
så sender jeg et design som du vælger hvordan det skal se ud!
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. februar 2003 - 21:47 #2
jeg tror ikke du må få mere end 200 point ifølge reglerne ..

men kig engang på
http://www.google.com/search?q=web+templates&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

feks så er der nogen her der ikke er helt dårlige ..
http://www.elated.com/pagekits/
Avatar billede fangel Nybegynder
28. februar 2003 - 21:49 #3
killerass => ved ikke om du kender reglerne, men MAN MÅ IKKE GIVE MERE END 200 POINT, hvorfor tror du der står MAX 200 poiunt ud for "andet"? så læs reglerne, og fat at det du lige har sagt strider imod exp.dk's regler...

alle => fat så de regler, god dammit, hvor svært kan det være? (retorisk spm, i behøves ikke svare)

Morten
Avatar billede blyno Praktikant
28. februar 2003 - 21:51 #4
Prøv lige at kigge her, denne kan være noget for dig:

http://www.eksperten.dk/spm/276705
Avatar billede popsy Novice
28. februar 2003 - 21:59 #5
ydermere så skal det design du køber for point ligge tilgængeligt for alle ekspertens brugere, således de kan bruge det gratis, så meget de har lyst til! (Ifølge reglerne!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2003 - 22:00 #6
dea_pg> følger trop ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
28. februar 2003 - 22:05 #7
john => hvorfor skulle du ikke, sådan er reglerne jo ;) ;) ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. februar 2003 - 22:07 #8
;)
Avatar billede thecannmann Praktikant
28. februar 2003 - 23:14 #9
Det eneste jeg spurgte om var om der var nogne der lavede dem for point. Jeg har ikke spurgt om alle andre mulige svar.. HeHe.. :D
Avatar billede popsy Novice
01. marts 2003 - 05:07 #10
:)
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:02 #11
Lukketid