Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2000 - 17:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kørende billed-linie med links

Hvordan laver man en \"linie\" med billeder, der kører hen over siden?
Billederne skal kunne bruges som links.
Det skal være X-browser.
Der må gerne være forskellig hastighed (bestemt af musens placering - stille i midten - hurtig i siden)
Avatar billede tobias Nybegynder
08. november 2000 - 23:06 #1
Har du set cocacola.com ... ? Havde du overvejet at bruge flash ... ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
09. november 2000 - 14:51 #2
Ja, jeg har set cocacola.com... Men jeg vil helst ikke bruge flash, så jeg ville lige høre om det kunne laves i javascript (eller dhtml)...
Avatar billede rfogh Nybegynder
30. november 2000 - 16:39 #3
Hmmm... Det kunne det nok ikke...

Skriv lige, hvis DU har et svar, og vil have point