Avatar billede stig69 Nybegynder
28. februar 2003 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vacation FreeBSD

Jeg har lavet en .forward fil:

\stig, "|/usr/bin/vacation -a stig"

og en .vacation.msg fil
From: stig@XXX.dk
Subject: Jeg er ikke tilstede
Precedence: bulk

Jeg er på ferie
-Stig

stig er mit username

Efter jeg har rettet i min .forward fil initialiser jeg med kommandoen vacation -i.

Jeg tester og modtager en 'ferie mail'. Jeg tester engang til og så sker der ikke mere. Jeg forstår det ikke. Det virker, men sender kun en mail ud engang, hvorledes ændre jeg dette?

-Stig
Avatar billede stig69 Nybegynder
28. februar 2003 - 10:35 #1
Hello, jeg skal snart på ferie, og så skulle det gerne virke :-)
Avatar billede stig69 Nybegynder
17. marts 2003 - 12:25 #2
Fandt ud af at vacation kun sender én gang, men at det kan ændres