Avatar billede pimpz Nybegynder
27. februar 2003 - 18:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hewlett-Packard eller Kodak

Jeg skal have købt mig et digital kamera og jeg besluttet mig for at der enten skal være Kodak CX4200 eller Hewlett-Packard Photosmart 320
begge ligge på omkring 1500kr. Og har stort set samme specifikationer.

Er der nogen som har kendskab til nogen af disse cam´s???

Der kan ses et billede af de 2 cam´sp http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=1652
og
http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?productid=1636
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 18:02 #1
Jeg har det kodak cam, og er yderst tilfreds.
Avatar billede pimpz Nybegynder
27. februar 2003 - 18:04 #2
popsy: lever det fuld op til dine forventninger...? hvad bruger du primær dit cam til?
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 18:23 #3
Bruger det som alm. familiecam, ikke kunst eller sådan noget :)

Men det lever 100% op til mine forventninger, bl. a. med hensyn til billeder taget med blitz er jeg positivt overrasket!

Dog må jeg sige at man skal undlade at bruge skærm, hvis man vil tage mere end 50 billeder uden at skifte batterier! Køb genopladelige på minimum 1700 miliampere!

Ligeledes skal du være opmærksom på at det hukommelseskort som kameraet bruger (sd kort) er lidt dyrere end de almindelige kort.
Avatar billede the_collector Novice
28. februar 2003 - 12:50 #4
Jeg har et HP 612. Jeg er ikke udelt begejstret for det. Det er i løbet af ca. ½ år blevet udskiftet 4 gange pga. fejl med kameraet. Jeg fandt ud af ved søgning på nettet at mange også havde problemer med det. Jeg mener, at kunne huske at 320 er en 612 i et andet kabinet og uden optisk zoom. Ellers vil jeg sige at digitalt zoom ikke er særlig anvendeligt, optisk er klart at foretrække.
Avatar billede the_collector Novice
28. februar 2003 - 12:55 #5
Hvis du beslutter dig for Kodak kameraet. Så prøv lige at checke www.digital4u.dk først. De sælger kameraet for 1479 inkl. forsendelse. Fundet via www.edbpriser.dk. Ellers vil jeg anbefale dig at kigge på 4230, det har 3x optisk zoom og koster ca. 500 mere. De penge er godt givet ud, hvis du ønsker at kunne zoome.
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 10:49 #6
Har du fået købt et cam?
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:02 #7
Lukketid!
Avatar billede pimpz Nybegynder
30. marts 2003 - 16:15 #8
Har købt Kodak:) og det er super nice....... takker for hjælpen*G*
Avatar billede popsy Novice
30. marts 2003 - 16:18 #9
Tak for points :)