Avatar billede fsn80 Nybegynder
26. februar 2003 - 21:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Muligheder for overclocking af InnoVISION Tornado GF4 Ti 4200?

ja jeg vil bare høre om der er nogle der har dette kort og som kan sige hvor meget det kan overclockes til?
Avatar billede human Nybegynder
26. februar 2003 - 21:56 #1
Man kan ikke umiddelbart sige hvor meget det kan overclockes, da alle chips er unikke. Dvs, selvom du tager sådan 2 kort der, kan det være det ene kan clockes mere end det andet, så det kan du aldrig helt regne med.

Men som standart plejer jeg at sige du kan clocke et 4200 til 4400 og 4400 til 4600. Begge dele har jeg selv gjort, så det er der remelig chance for, men som sagt, det er aldrig 100% sikkert.
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
01. marts 2003 - 19:16 #2
Der er kort f.eks. Triplex Ti-4200 eller point of veiw ti4200 xp , der render hele vejen fra 4200-->4600, men de koster også ca. 2000.
Som human også har skrevet er det meget forskelligt fra kort til kort, men det har også meget og gøre med producenten, dermed kvalitet.
/thomas
Avatar billede human Nybegynder
05. marts 2003 - 23:50 #3
Tid til accept? :o)