Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Så er det endelig afgjort.: PAYOUT.DK ER LUKKET!!!

Se på siden.: www.payout.dk!

popsy
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:20 #1
Kan de meldes til politiet for at stikke af fra de penge vi har til gode?
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 16:28 #2
Hehe, jamendog :o)
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:30 #3
Jeg er sq sur, for jeg fik svar på de mails jeg sendte, og jeg troede på dem!
Jeg har endda somme tider forsvaret dem når det gik hedt til, og så bliver man røvrendt sådan :(

Hvis ikke politiet gider dem, må der da være nogen rockere som gør :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. februar 2003 - 16:32 #4
lol, rockere ;o]~
Avatar billede zyco Nybegynder
26. februar 2003 - 16:40 #5
http://www.anmeldelse.politi.dk/ jeg har admeldt dem til politiet

hvis der er flere der anmelder det, så vil politiet måske høre på os
Avatar billede nuki Nybegynder
26. februar 2003 - 17:02 #6
Argh nu har drengen jo råd til sin scooter :(
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 17:27 #7
Ikke hvis han bliver opkrævet pengene ;o)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 21:37 #8
eneste site jeg ejer var payout.dk...

og ja flere ting er skyld i kassen er tom... en af grundene er betaling af cheaters der simpelthen har gjort det umulig for os at vende skuden...

vores politik over for cheaters var... hvis de er taget med snabel i kassen skal de ikke have svar...

alle dem der ikke er taget i snyd blev betalt i mandags...

Mvh
Jens
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 23:04 #9
Jeg har sq osse optjent nogen penge gennem payout, jeg er bare ikke nået til de 500,- endnu. Jeg har sq heller aldrig snydt jer, men mine penge kan jeg åbenbart skyde en hvid pil efter?

Du er sq en svindler i mine øjne, uanset hvad du siger!

Sådan her så vores mailveksling ud for en uge siden, og der siger du klart til mig at i betaler hvad i skylder, ikke et ord om at i er ved at lukke.:

----- Original Message -----
From: Henrik Eriksson
To: jens@payout.dk ; support@payout.dk
Sent: Wednesday, February 19, 2003 11:44 PM
Subject: Ang. Payout.dk

Hej.

Grundet den store debat der på det sidste har været på Eksperten.dk,
angående Payout.dk's evne/vilje til at udbetale penge,
ønsker jeg hermed en bekræftelse i retning af at Payout.dk er et seriøst firma,
der betaler sine tilknyttede sider (deriblandt min egen), i henhold til de regler der er udstukket.

Følgende links handler om firmaet, det ville jo være rart at få bekræftelsen derinde,
specielt fordi der er en bruger på Eksperten.dk, med navnet payout.dk.

http://www.eksperten.dk/spm/316498
http://www.eksperten.dk/spm/290277
http://www.eksperten.dk/spm/258171
http://www.eksperten.dk/spm/309712

Dette er blot en lille del af de kommentarer der er om Payout.dk, jeg mener det må være i jeres egen
interesse at besvare disse.

Med venlig hilsen

Henrik Eriksson

Dit svar.:

----- Original Message -----
From: Jens/Payout.dk
To: Henrik Eriksson
Sent: Thursday, February 20, 2003 12:38 AM
Subject: Re: Ang. Payout.dk

Hejsa Henrik,

Jeg vil gøre det kort jo vi betaler skam!

Vi har fået at vide at vi ikke må reklamere genem posts på E derfor ses vi ikke derinde mere.

Eneste der ikke kan forvente udbetalinger er folk der er taget i snyd og en del af dem er fra eksperten af...

mvh
Jens

Burde du ikke have sagt til mig på det tidspunkt hvad vej det gik? I stedet for at hente penge hjem på mine popups lige til det sidste, og så snyde mig for pengene?
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 09:24 #10
lukker, manden er ikke voksen nok til at stå ved sine egne fejl!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 14:53 #11
alle,

fortsæt her please kan ikke holde styr på flere posts af gangen!

http://www.eksperten.dk/spm/319560
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. marts 2003 - 18:32 #12
HVAD SKER DER ALT ER SLETTET ? ... TJEK DETTE
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18339