Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. februar 2003 - 13:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fungerer Java/CSS ikke?!

Okay, tjek www.potterworld.tk og sig mig så: Kan i se den menu der skal være i toppen af den MIDTERSTE del af siden med Nyheder. Okay, derefter prøv at søge efter noget. Bare noget. Åbner soeg.php i et nyt vindue, eller kommer det i midten?!

Nå, men hvis ikke: Hvorfor gør det ikke det?! Har sat den til target="Sider" som er midten og hele banner.php til base target="Sider".

Og med hensyn til menuen: Hvorfor bliver den ikke vist?!

Den bliver vist fint på min egen og min fars com. men på skolen kommer den fx ikke! Hvad skal man slå til/hvad er der galt?!

/BikerBirk
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. februar 2003 - 13:43 #1
BTW, det hele er en DEMO! Jeg er langt fra færdig! Kender alle fejl, indtil videre! :))
Avatar billede mal_t Nybegynder
26. februar 2003 - 13:45 #2
Jeg kan ikke se hvis jeg minimere, så du må lave det om!
Avatar billede mal_t Nybegynder
26. februar 2003 - 13:46 #3
Det er en stor kunst for alle at få hjemmesider til at passe til alle opløsninger, og grunden til at din hjemmeside ikke virker på din skoel er fordi at din skoles PC skærm har en anden opløsning end din fars PC har!
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. februar 2003 - 14:13 #4
Den fattede jeg ikke.. hvis du minimere?! Nej, min skole, min og min fars coms har den samme opløsning!
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. februar 2003 - 14:14 #5
Altså, den er helt væk oppe på skolen og der kommer en fejl! Det er sq lige meget med skærmopløsningen!
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. februar 2003 - 22:44 #6
Har fundet ud af det. Det er friserverplads.dk der har lavet ged i den!