Avatar billede camoo Nybegynder
21. februar 2003 - 21:50 Der er 9 kommentarer

Internet Explorer "crasher"

Hej alle sammen.

Jeg har et problem med med min browser (IE), den går ned/crasher når der er et eller flere vinduer åbne... hvorfor gør den det?

Siden dette problem er så irriterende for mig, vil jeg give 165 point for et svar der løser problemet
Avatar billede fido82 Nybegynder
21. februar 2003 - 21:56 #1
har du kørt ALLE opdateringer på windows update ?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. februar 2003 - 22:06 #2
Afinstallér IE6 og geninstallér...
Avatar billede camoo Nybegynder
21. februar 2003 - 22:26 #3
Ja jeg har alle opdateringer.... hvordan Afinstallér man IE6 dotcom1?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
21. februar 2003 - 22:30 #4
Avatar billede camoo Nybegynder
21. februar 2003 - 23:04 #5
Det HAR jeg prøvet. Virker ikke :-(
Avatar billede camoo Nybegynder
22. februar 2003 - 17:21 #7
Dette har jeg ikke prøvet fordi, i opg 2. skal man; right-click the IsInstalled (REG_DWORD) value, and then click Modify. når jeg right-click'er er der ikke noget der hedder Modify men Rediger og Rediger binære data - hvad skal jeg gøre?

Vedr. dette

Method 2: Edit the Registry and Install Internet Explorer 6

  1. While you are logged on as an administrator, click Start, and then click Run.
  2. In the Open box, type regedit, and then click OK.
  3. Locate the appropriate registry subkey, right-click the IsInstalled (REG_DWORD) value, and then click Modify. To reinstall only the Internet Explorer 6 browser component on Windows XP, use the following registry key:

      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. februar 2003 - 17:46 #8
Så vidt jeg kan se er modify = omdøm
Avatar billede camoo Nybegynder
22. februar 2003 - 18:41 #9
og "omdøm" ser du hvor, når du right-click'er? der står
- Rediger
- Rediger binære data
- Slet
- omdøb

når man right-click'er på IsInstalled (REG_DWORD)