Avatar billede grabber Nybegynder
21. februar 2003 - 13:17 Der er 6 kommentarer

Problemer med login script.

Hej

Jeg har problemer med dette loginscript

http://robouk.mchost.com/tuts/tutorial.php?tutorial=login2

Jeg har rettet setcookie, men jeg får en warning:

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /usr/www/borbjerg-sk_dk/public_html/common.php:13) in /usr/www/borbjerg-sk_dk/public_html/login.php on line 18
Continue to the Members page.

Der henvisis stadig til setcookie linien. Hvad er der galt??
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2003 - 13:24 #1
Du udskriver noget til skærmen før cookien sættes, dette kan være noget så simpelt som en blank linie eller lidt html. Svært at svare på medmindre du poster koden her...
Avatar billede sostack Nybegynder
21. februar 2003 - 13:29 #2
hvad laver din common.php i linie 13?
kommer den med nogen meddelelser om fejl fra mysql_error() ?
hvis den skriver noget som helst til browseren kan du ikke sende headers, da de altid skal være det aller første der sendes til browseren.

//sostack
Avatar billede grabber Nybegynder
21. februar 2003 - 13:30 #3
Jeg har bare kopieret koden, der er linket til
Avatar billede grabber Nybegynder
21. februar 2003 - 13:38 #4
der kommer ingen mysqlfejl. Den eneste fejl der er fundet er setcookie linien
Avatar billede grabber Nybegynder
21. februar 2003 - 13:39 #5
Den eneste fejl jeg får er denne skide warning
Avatar billede grabber Nybegynder
21. februar 2003 - 13:39 #6
og jeg skriver intet før og der er ingen mellemrum