Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
20. februar 2003 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe Premieré 6.5 : Klipning

Hvis jeg har en stor film og jeg gerne vil have den delt op i små kilp så bruger jeg værktøjet "Razor tool" og omdøber mit klip.
Men hvordan gemmer jeg det lille klip for sig selv.

Grunden er at jeg har en lang film, men den skal deles op i mindre bider så det er nemmere at arbejde med.

Håber at der er nogen der kan hjælpe

\\ g00s3 //
Avatar billede hanloven Mester
20. februar 2003 - 17:41 #1
Du klipper det væk der ikke skal være i den bid af filmen og vælger file > export timeline > movie. Der vælger du codec og encoder filen...

//hanloven
Avatar billede henninga Novice
20. februar 2003 - 18:02 #2
Læg hele den lange film på timeline og markér så det stykke af filmen du ønsker (Med den gule linie over timeline - Work Area) og derefter gøre som hanloven siger herover, MEN under settings vælger du "Work Area"  i stedet for "Entire Projekt" og siger OK.

HenningA
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
20. februar 2003 - 18:41 #3
Det må jo ikke blive encoded ... Det skal gemmes som råfilm ...
Avatar billede henninga Novice
20. februar 2003 - 20:21 #4
Det vælger du under settings. Benyt de samme indstillinger som det er kørt ind med.
Hvilket format har du det i ?
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
20. februar 2003 - 20:52 #5
Jeg har fundet ud af det ;D
Du får point ...