Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
19. februar 2003 - 10:28 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Point til onki & pentium4 og RETAXES

For husfredens og for god ordens skyld. Onki og Pentium4....jeg er ikke ude på at snyde nogen som helst - så kom og få jeres points - som i har fortjent - ærligt.

Og til dig Retaxes - også nogle til dig.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 10:29 #1
Husk link.
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 10:30 #2
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
19. februar 2003 - 10:37 #3
Tak for hjælpen Fromsej - du skal da også have points - kom igen
Avatar billede fromsej Praktikant
19. februar 2003 - 10:41 #4
Nej , jeg skal ikke.*S*
De point tilfalder med rette dem der har hjulpet dig med dit problem , jeg har bare fortalt dig lidt om hvordan vi helst vil have tingene gjort herinde.;)
Avatar billede pentium4 Juniormester
19. februar 2003 - 11:54 #5
Helt i orden med mig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. februar 2003 - 11:59 #6
OK, du får et lille pip fra mig også.
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
20. februar 2003 - 09:58 #7
ONKI - skriv til mig hvis du vil have points - så opretter jeg en specielt til dig - igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. februar 2003 - 10:36 #8
takker for pointene..
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
20. februar 2003 - 11:44 #9
Jamen det var så lidt - du virker som om du har tid og navnlig lyst til at hjælpe - såååå det er mig der takker - opretter forøvrigt lige et nyt SP - skal jo til at opgradere - grundet det mede den smadrede BIOS *G*
Avatar billede pentium4 Juniormester
20. februar 2003 - 22:17 #10
Også tak herfra...