Avatar billede skalerbar Nybegynder
04. november 2000 - 17:02 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

dual boot 98/2k

Jeg har win98 SE, på min pc.
Jeg er interesseret i at prøve win 2k af.
Derfor vil jeg køre win 2k på min harddisk nummer 2 (fysisk harddisk, 2 gb).
1: Er der nogen problemer med det, eller tilbyder installationen mulighed for dual boot?.
2: I kan evt skrive en lille \"kogebog\" hvordan proceduren foregår.

Avatar billede hanno Nybegynder
04. november 2000 - 17:05 #1
Start Win98, og sæt Windows 2000 cd´en i og vælg Ny installation....
Windows 2000 opretter en Boot menu

\\\\Hanno
Avatar billede matric Nybegynder
04. november 2000 - 17:09 #2
Der bliver automatisk lavet en dual boot.. så når du starter op kan du vælge hvilket styresystem du vil bruge.. eller du kan via. win2000 configurere den til at starte direkte op i win2000.

Jeg tror ikke det bliver noget problem ved at installere windows på et andet drev.

Hvilken version af win2000 er det?
Avatar billede skalerbar Nybegynder
04. november 2000 - 17:54 #3
win 2k prof
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. november 2000 - 23:23 #4
\"skalerbar\" - hehe
Avatar billede steffen_a Nybegynder
05. november 2000 - 19:44 #5
Husk også at vælge FAT32 filsystem for at kunne kommunikerer med resten af programmerne på din pc