Avatar billede colg Nybegynder
16. februar 2003 - 16:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

2 textures

Hey jeg er igang med en texture fil (.wad) til et cs map men står og mangler 2 mursten textures de skal ligne rigtige mursten og størrelsen skal være 256@256 desuden skal de kunne gentages efterhinanden og stadig se naturlige ud den ene skal være normal murstens rød den anden mat gul(i ved sikkert hvorn gule mursten ser ud) de skal også være lige store begge 2 sten mæssigt 50 point per texture
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 16:24 #1
Avatar billede colg Nybegynder
16. februar 2003 - 16:26 #2
tja så virkelige som muligt det skal nærmest ligne et udsnit af en ganske almindelig husmur
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 16:36 #3
fandt lige lidt flere
http://www.3dcafe.com/asp/texturesstones1.asp
Har du et godt kamera kunne du selv lave det så naturligt som muligt :)  ellers må du jo nøjes med hvad der ligger på nettet :(
Avatar billede colg Nybegynder
16. februar 2003 - 16:42 #4
hehe tjekker lige
Avatar billede colg Nybegynder
16. februar 2003 - 16:43 #5
tja problemet er størrelsen ser lige selv hvad der er at gøre der må findes en PS tutorial til at lave dem ellers har jeg en ven der måske kan
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. februar 2003 - 21:19 #6
det gør der også fandt denne http://tiemdesign.com/HOWTO/2003/January/PSBrick/default.htm  dog ikke den fedeste, men giver dog en ide om hvordan man kan lave det i photoshop :)
Avatar billede colg Nybegynder
19. februar 2003 - 17:12 #7
sry har fået lavet dem nu
Avatar billede doodoo Novice
19. februar 2003 - 17:12 #8
yiiiiiir
Du har fået dem tilsendt ;) hehe snakkes ved bro !
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. februar 2003 - 23:35 #9
colg og doodoo, alle løsninger skal være tilgængelige for alle, jvnfr www.eksperten.dk/regler.phtml, hvis ikke dette bringes iorden, vil dette blive betragtet som pointsnyd, hvilket vil kunne medføre deaktivering ag jeres brugere

ztyxx / coadmin
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. februar 2003 - 18:19 #10
sker der noget ?
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 08:43 #11
her er de textures: www.doodoo.dk/exp/wall1.gif
den anden: www.doodoo.dk/exp/wall2.gif

Så vil jeg gerne have doodoo brugeren aktiv igen
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 09:15 #12
sker der noget ?