Avatar billede ebe Praktikant
15. februar 2003 - 17:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OpenOffice vil ikke starte

Jeg har installeret OpenOffice under FreeBSD, Gnome. Men den vil ikke starte. Den viser godt nok programikonerne under Favories-OpenOffice.org. Både Writer, Calc osv....
Men når jeg klikker på dem, kommer der kun et lille felt forneden hvor programnavnet står, og lidt efter er det væk igen.
Hvad hulen hel... gør jeg forkert?
Avatar billede ebe Praktikant
15. februar 2003 - 17:36 #1
når jeg prøver at køre f.eks. swriter fra konsolen, kommer en lille skærm med deres flotte OpenOffice logo frem, holder 3 sek. og forsvinder igen. det var så den oplevelse.....  :)
Avatar billede ebe Praktikant
15. februar 2003 - 17:37 #2
samtidigt kommer der en fejlmeddelelse:
Application ErrorAbort trap (core dumped)
Avatar billede ebe Praktikant
15. februar 2003 - 21:51 #3
jeg har ominstalleret hele freebsd.......
Avatar billede agercon Nybegynder
09. marts 2003 - 23:58 #4
Lykkedes det så?

De herligste hilsner, Claus Sørensen, leder af da.OpenOffice.org
cs@openoffice.org - http://da.openoffice.org/
Avatar billede ebe Praktikant
10. marts 2003 - 08:32 #5
chbs>> Nej, det gjorde det desværre ikke under gnome og sawfish. Jeg har installeret KDE og der kører den som Hans i Grethe :)  Men tak for forespørgslen *s*