Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 12:09 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med headset

Hejsa
Jeg har lige købt et headset(Plantronics .Audio 60). Hvis jeg går ind i kontrolpanel - lyd/tale og lydenheder - lyde og lydenheder - vælger fanebladet stemme og vælger testhardware kan jeg, når jeg har gennemgået guiden, sagtens bruge mit headset. Der er ingen problemer med lyden. Men hvis jeg for eksempel genstarter eller spiller cs virker mikrofonen ikke. Hvis jeg derimod gennemgår guiden en gang til virker mikrofonen igen...i hvert fald i noget tid! Hva gør jeg forkert! for d ka da ikke passe at jeg ska gennemå den der guide flere gange bare for at få min mikrofon til at virke??
På forhånd tak
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 12:10 #1
Jeg kan forresten den ikke virker når jeg går ind og afprøver mic'en i windows lydoptager
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 12:12 #2
Audio 90 er faktisk efterløseren til det headset du har nu.
Der er alle fejlene rettet.

Jeg har selv .90, og det har en ret fin lyd, klarer bassen godt.
Det virker umiddelbart en smule "lallet", men kan klare lidt af hvert (har testet det :P)
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 12:13 #3
hmm..ja men det er jo så os en del dyre...og jeg har lige købte .audio 60! jeg kender andre som har samme headset og ingen problemer har! er d ik bar fordi jeg gør noget forkert?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 12:14 #4
gå ind i voice i cs og indstil det der
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 12:14 #5
der bør du kunne få det op og køre
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 12:16 #6
ja men jeg har indstillet det i cs...problemet er bare at jeg kan se, når jeg prøver at optage noget i windows lydoptager, at der slet ikke bliver optaget noget! men når jeg så har gennemgået den der guide, så virker mikrofonen i noget tid
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 12:17 #7
Avatar billede lassebm Nybegynder
15. februar 2003 - 12:23 #8
Prøv at opdatere dine drivere til lydkortet!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 13:15 #9
fandt du af noget eller??
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 13:17 #10
mon ikke du skulle afslutte dine spørgsmål som du ikke er så ferm til... Du har det vist oz med at tage dine point selv!!!!!!!!
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 14:20 #11
hør nu lige her!!!!
I kan ik forvente at jeg skal kunne acceptere eller svare tilbage hele tiden! Jeg har oprettet et spørgsmål fordi jeg har et problem som skal løses! Jeg har ret til at acceptere hvornår jeg vil! Jeg er glad for du har hjulpet, men hvis du ikke har tålmodig behøver jeg ikke din hjælp!
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 14:23 #12
Jeg har fået løst mit problem nu! tak for din hjælp! MEN! jeg ønsker ikke yderligere hjælp fra dig når du alligevel bare utålmodigt sidder og venter på point!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 14:24 #13
kik lige dine andre spørgsmål.... dem har du heller ikke afsluttet mange af plus du tager dine point selv. HMMM brug mine svar eller ikke det er op til dig
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 14:26 #14
bare rolig du får ikke hjælp herfra igen
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 14:27 #15
jeg har to spørgsmål hvor jeg ikke har accepteret! og det ene af dem har jeg ikke haft mulighed for at acceptere fordi der ikke er blevet lagt noget svar!!
Jeg har da som bruger ret til at tage mine point igen, hvis jeg ikke føler at jeg har kunnet bruge de svar/kommentare jeg har fået!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 14:28 #16
du er blacklistet hos flere manse
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 14:29 #17
nej d ønsker jeg heller ikke! Du r utilfreds fordi jeg ikke har svaret lige præcis da DU har ønsket det! Prøv dog for fanden at ha lidt tålmodighed!
Avatar billede deffejohn Nybegynder
15. februar 2003 - 14:29 #18
jeg er da fuldstændig ligeglad