Avatar billede binderup Nybegynder
13. februar 2003 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Canon Ixus V3 fryser af og til

Jeg har før stilt dette spørgsmål i dk.fritid.foto men der er ikke kommet et svar så jeg prøver her på eksperten.

---

Jeg har købt mig et Ixus V3 digitalt kamera plus et 256 MB Dane Elec flashkort, og 99% af tiden virker det upåklageligt, men en gang
i mellem opstår der CF kort fejl (typisk efter at kameraet ikke har villet tænde hvorefter statuslampen blinker i et halvt minuts
tid med CF fejlen som resultat) - efter jeg har slukket for det og tændt det igen virker kameraet fint og alle billeder er der.

Er det kortet eller der kameraet der har et problem?
Avatar billede ullum Praktikant
13. februar 2003 - 18:21 #1
jeg vil sige kortet, har du mulighed for at låne et
Avatar billede binderup Nybegynder
13. februar 2003 - 18:28 #2
Ikke umiddelbart med samme kapacitet
Avatar billede ullum Praktikant
13. februar 2003 - 18:46 #3
det er jo ligegyldigt med størrelsen, det er funktionen det handler om.
har du prøvet at tage kortet ind og ud et par gange
Avatar billede binderup Nybegynder
13. februar 2003 - 19:39 #4
ja - men samme effekt opnåes også ved at tage batteriet ud og sætte det i igen
Avatar billede ullum Praktikant
13. februar 2003 - 22:11 #5
ikke hvis der er en dårlig forbindelse ved kortet
Avatar billede binderup Nybegynder
21. februar 2003 - 08:39 #6
jeg lukker dette spørgsmål - resultatet må være at jeg smutter forbi forhandleren med det ved lejlighed.