Avatar billede morrissey Nybegynder
13. februar 2003 - 14:55 Der er 4 kommentarer

Hide Layer

Jeg henter et layer vha. DHTML<DIV>, og har i det layer en flash-film kørende.

I flash-filmen vil jeg godt have en knap der ved tryk lukker HELE layeret - og ikke kun stopper filmen.

Mit spørgsmål er så :  Hvordan kalder jeg fra flash-filmen den variabel der angivet i DHTML som lukker Layeret ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2003 - 16:01 #1
on(release){
gerURL("java script:funktionensNavn('evtParameter')");
}

/Nikolaj
Avatar billede morrissey Nybegynder
13. februar 2003 - 16:09 #2
Angiv det som svar, så har du tjent 60 pt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2003 - 16:23 #3
Det er nok lige i overkanten for sådan et svar - Skal vi ikke dele :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2003 - 14:33 #4
well - Du gik lidt i stå ;-)