Avatar billede amd Nybegynder
13. februar 2003 - 02:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

(carlsberg

Hvad er carlsberg lavet af?
Det smager ik godt
Avatar billede runeevers Nybegynder
13. februar 2003 - 02:52 #1
Det der pisser mig af. Ikke at du opretter i en forkert kategori, eller at du sikkert har til hensigt at at skabe dig åndssvagt, men at du bilder dig ind at påstå at carl laver dårlig øl. Se det er noget der sårer.
Avatar billede runeevers Nybegynder
13. februar 2003 - 02:53 #2
Glemte ;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 03:07 #3
jeg er enig med amd - som gammel ølkusk (no shit) er jeg klar tilhænger af Odense Classic el. Tuborg.
(let the war begin)
Avatar billede shors Nybegynder
13. februar 2003 - 03:39 #4
Som gammel smagstester på diverse barer og diskoteker, føler jeg mig forpligtet til at trampe i jorden og sige:"Stop liiige et øjeblik"

Jeg tilhører den del af befolkningen, der gang på gang ofre sig sig i jagten på en dejlig kold Carlsberg, og for mig eksisterer der simpelthen ingen anden øl!

Deres slogan siger jo det hele: Carlsberg - VORES ØL!

Let the war end :-)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. februar 2003 - 03:52 #5
Carlsberg smager ikke godt ??? Du må være dum, uden sans for god smag.
Jeg tror du er en af de Tuborg spader, som bare render rundt og drikker for at blive fulde.

You make me sick!!!
Avatar billede amd Nybegynder
13. februar 2003 - 04:58 #6
Nope.. en af mine venner........... han er pænt stiv
Avatar billede ullum Praktikant
13. februar 2003 - 08:05 #7
Du har nu stukket hånden i en hvepserede.
Smag kan ikke diskuteres vi har alle vore egne preferencer.
Jeg har tidligere været en stor tilhænger af alm. Carlsberg og jeg kan fortælle dig at deres kvalitetskrav til øllet er meget store. Min kone fik arb. på bryggeriet og får hver måned to kasser gratis øl. Vi prøver alle de forskelllige fra deres produktrækker og jeg har nu skiftet hest. Tuborg Classic smager mig meget bedre (mere fyldig) men fordi jeg har det sådan er det ikke ensbetydende at andre skal kunne  lide det. Jeg har også gjort en anden erfaring: dyr øl (carlsber tuborg etc) giver færre tømmermænd end discount mærkerne ( i hvert fald for mig)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. februar 2003 - 09:22 #8
amd - Luk omgående det her spørgsmål. Det er spild af alle folks tid.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 11:35 #9
hvorfor måtte jeg ikke få point?!
Avatar billede ullum Praktikant
13. februar 2003 - 11:47 #10
metal_hansen> ligesom jeg svarede du ikke på spm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 12:08 #11
ullum > det har du jo så ret i :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
27. juni 2003 - 14:12 #12
Hehehe....