Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:21 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

bib koder fra bundkort :(

hej igen :)
er der en som ka fortælle mig hvad det betyder når der kommer bib-bib-bib-bib-bib osv. hele tiden fra bundkortet, den starter nomalt op og bootter fra A:\ som den ska :S
den er lige samlet og tæller ram lys osv. er os ok den er heller ik for varm :( hva ka det være :) takker på forhånd.
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. februar 2003 - 23:24 #1
Du kan have sat dit højtalerstik forkert på på bundkortet :-)..
Men hiv den højtaler fra.. Den er død syg at høre på ;)
Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:26 #2
nej for det har virket den plejer jo ik sige sådan, tror der er en grund til højtaler er på ;-)
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. februar 2003 - 23:28 #3
Grunden er hvis du spiller gamle dos spil hvor de ikke kan fatte lydkort :P..
Ej, hvad siger du du har gjort og den nu er begyndt at siger BIIIIIIIIIIIIB?
Avatar billede fromsej Praktikant
12. februar 2003 - 23:29 #4
Hvor mange bib kommer der?
Er det kun bib - bib , eller er der biiib biiib imellem.
Hvilket bundkort har du?
Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:32 #5
hihi :) tror du misforstår, det en pc som jeg har samlet og ska til at install på stryrersystem osv. det er fra bundkortet lyden kommer så det betyder at der er fejl på noget og ka finde mit link til den side hvor man ka se hvad de forskelige bib betyder  :'(
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. februar 2003 - 23:33 #6
Se efter om du har sat ALLE kablet rigtigt, og ordentlig i.. Ram, CPU OSV.
Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:34 #7
Abit b6-II og den lyder som en brandbil bibber hele tiden kortet bib som bib-bib-bib-bib-bib osv.
Avatar billede madz15 Nybegynder
12. februar 2003 - 23:36 #8
Ahh.. Dit tastatur sidder forkert i...
Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:41 #9
nop, heller ik har lige set efter og har jo ku stille i biosen, alle kabler og stik er set efter og den bare biber :S
Avatar billede jefa Nybegynder
12. februar 2003 - 23:47 #10
Avatar billede savle Nybegynder
12. februar 2003 - 23:52 #11
der var jo dagens mand (Y) takker mange gange :D smid et svar og du har tjent dine ponet :)
tak jefa :D
Avatar billede andersbo Nybegynder
12. februar 2003 - 23:56 #12
Der er også en liste her, der også rummer award-bios beeps:
http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 00:00 #13
takker det var den ene ram stang  så ha fix det takker :D
du må oz smide et svar andresbo så der oz nogle ponet til dig :)
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 00:01 #14
mener sig til vis du vil ha dem så laver et nyt ? til jer ok :)
Avatar billede jefa Nybegynder
13. februar 2003 - 00:58 #15
Lidt svært, men hvad!
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 16:54 #16
30 point for at foreslå at pille højttaleren fra.*GMH*
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 17:50 #17
læs dov det andet også og gad han jo at svare og snakke om det så det fint nok dor mig :)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 17:52 #18
Så vidt jeg kan se er det Jefa der hjalp dig , men det er ikke mine point.*S*
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 18:07 #19
gud hvor er du dog deff.
jefe har oz fået 30 point. sku da lige glad med de point det jo ik derfor at man hjælper nogen :)
de er kun til for at ha lidt at handle med og gøre det mere sjovt. over an out.
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 18:09 #20
du ka jo bare be om point så for du dem skrev jeg læs oppe ^^^^^^^^^^^^^:)

"mener sig til vis du vil ha dem så laver et nyt" ? til jer ok :)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 18:13 #21
Jeg skal da ikke have point , det er de andre der har hjulpet dig , jeg kan bare ikke se det fremgår at Jefa har fået point.
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 18:25 #22
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 18:27 #23
OK , et lille tip:
Skriv linket i det spørgsmål du vil give points for , det gør det nemmere for alle parter.*S*
Avatar billede savle Nybegynder
13. februar 2003 - 18:34 #24
ok min fejl :( det ska jeg huske :) ses'er :)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. februar 2003 - 18:35 #25
*S*