Avatar billede jz Nybegynder
12. februar 2003 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike spørgsmål

1. Hvordan kan jeg få min ping ned, jeg har en meget høj ping selvom jeg har 512 forbindelse. Er der noget man kan gøre for at få den ned?

2. Hvordan får man en anden købemenu?

3. Hvordan gør man sådan at når man skifter våben på tallene, som 1-2-3-4 skifter den første gang istedet for at man skal trykke 2 gange?
Er det f.eks. noget man skal ændre i konsollen

4. Hvordan skifter man sigtekorn, hvor ligger den mappe henne?

5. Hvis man har ændret sine skins, kan man så få de originale tilbage igen eller?
Avatar billede alrua Nybegynder
12. februar 2003 - 16:33 #1
1. check kabler, at der ikke er andre der bruger forbindelsen, at serveren har god forbindelse, etc

2. i customize/advanced kan du vælge mellem old style menus og de menuer med grafik

3. hud_fastswitch 1

4. den ligger i half-life og ikke i cs... Half-Life\valve\sprites\crosshairs.spr - du kan finde andre crosshairs på nettet. Det gælder for de crosshairs du har når du zoomer. Farven på det normale crosshair kan skiftes i consollen, men jeg kan ikke lige huske kommandoen...

5. Du kan vel installere cs oven i din installation - så lægger den de originale filer (og dermed også skins) ind igen uden at overskrive noget andet :)
Avatar billede alrua Nybegynder
12. februar 2003 - 16:33 #2
var et svar...
Avatar billede rexman Nybegynder
12. februar 2003 - 16:44 #3
5.
du kan downloade cs skins på disse sider, de originale skal nok også være der.
www.counterstrikeshome.de

www.gaminglinks.info/counterstrike/cs_skins.html
Avatar billede znipestar Nybegynder
19. februar 2003 - 12:02 #4
1. Gør som alrua siger, men husk også at lukke programmer som kazaa, emule, msn, icq, osv.
Ka hjælpe en hel del!
Avatar billede znipestar Nybegynder
19. februar 2003 - 12:02 #5
var et svar
Avatar billede znipestar Nybegynder
27. februar 2003 - 13:06 #6
tid til at lukke?