Avatar billede hand Nybegynder
02. november 2000 - 17:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PWS til WinME

Hvor kan jeg finde den nyeste version af Personal Web Server eller IIS5 til WindowsME ?

Det skal være med ASP...
Avatar billede r-bj Nybegynder
02. november 2000 - 17:31 #1
er lige med på en lytter.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. november 2000 - 17:38 #2
Du kan bruge den fra Win98 ... den har jeg selv haft brugt sammen med ME...

IIS 5.0 er kun til Win2K .. den kan ikke fås (så vidt jeg ved!) løst..
Avatar billede hand Nybegynder
02. november 2000 - 17:47 #3
har du et link til hvor jeg kan få det ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2000 - 18:02 #4
Du skal bare tage den fra Win98 Cd\'en... I mappen der hedder Addons
Avatar billede mindplay Nybegynder
27. marts 2001 - 16:28 #5
PWS virker ikke under Windows Me, og det ser ikke ud til at Micro$oft har tænkt sig at gøre noget ved det - de er klar over problemet, og skriver i et doc på deres site at \"windows Me was not designed to work with a webserver application\", hvilket jo ikke giver nogen mening, da der er masser af andre serverprogrammer der kører fint på Windows ME. Men det har åbenbart ikke designet deres EGET program til at køre på windows Me.

Det eneste nogenlunde alternativ, jeg har kunnet finde er vWebServer, http://www.vwebserver.com/ ... den har stadig en del bugs, men den kører (de fleste) ASP scripts (med lidt småændringer) og virker på WinME.

Den anden mulighed er naturligvis at nedgradere til 98SE, men ... ja ... det er selvfølgelig dit eget valg :)