Avatar billede nuna Nybegynder
10. februar 2003 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Funktionstaster virker ikke

Jeg har opgraderet min gamle win98 pc til win2K, men nu virker funktionstaster ikke, når jeg arbejder med min concorde C4 (4.82) er der nogen der kender til problemet?

hilsen

Nuna
Avatar billede mariaf Juniormester
10. februar 2003 - 17:19 #1
Gælder det alle funktionstaster eller kun nogle af dem? Og har du geninstalleret C4 eller bare kopieret den ind igen?
Avatar billede nuna Nybegynder
10. februar 2003 - 20:35 #2
Jeg har bare kopieret den ind
Avatar billede mariaf Juniormester
10. februar 2003 - 21:11 #3
Så start med at geninstallere den - gem en backup et andet sted (helst en brændt CD, det er en af de nemmeste og samtidig sikre måder). Derefter kan du kopiere data ind, og se om det ikke skulle spille.
Avatar billede nuna Nybegynder
10. februar 2003 - 21:19 #4
Jeg prøver lige så vender jeg tilbage, nok først imorgen :-)
Avatar billede nuna Nybegynder
12. februar 2003 - 21:52 #5
Det virkede ikke :-(
Avatar billede nuna Nybegynder
09. juli 2003 - 01:38 #6
la al