Avatar billede oledahl Nybegynder
02. november 2000 - 11:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Macvolume på NT-server. Skjule mapper?

Jeg har på NT-serveren oprettet et mac-volume hvor alle brugernes personlige mapper ligger. Der er selvfølgelig sikkerhed på dem således at OTTO kun kan gå ind i mappen OTTO.
Nu er mit spørgsmål så om det kan lade sig gøre at skjule alle de andre brugeres mapper som OTTO ikke har adgang til?
Avatar billede logos Nybegynder
09. november 2000 - 13:23 #1
NEJ!
Desværre, vi der også arbejder med ASIP servere bander over denne mangel.
Avatar billede oledahl Nybegynder
15. november 2000 - 16:33 #2
Jeg må vel acceptere dit svar da du er den eneste som har reageret.
Jeg synes bare det lyder utroligt at man ikke kan skjule disse mapper. De er jo helt klart markeret med et \"bælte\" omkring, så man skulle tro det kunne lade sig gøre...