Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 19:53 Der er 39 kommentarer og
2 løsninger

regler

hvordan kan det være man må have et brugernavn som
startfirma.dk
der står da i reglerne at man ikke må gøre reklame for andre websider med sit brugernavn
Avatar billede askhoej Praktikant
06. februar 2003 - 19:55 #1
Mon ikke det er fordi de brugere blev oprettet før IDG begyndte at gå i småsko?

/askhoej
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 19:56 #2
tjah... en lille finurlighed i reglerne :)

"gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."

det er indlæg der henvises til - ikke brugernavne.
Avatar billede timealert Nybegynder
06. februar 2003 - 19:56 #3
Er det ikke ret lige meget??
Avatar billede totaliorden Nybegynder
06. februar 2003 - 19:56 #4
Øhm nej ..
Avatar billede totaliorden Nybegynder
06. februar 2003 - 19:57 #5
Øhm jo mener jeg ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:00 #6
nej det er da da ikke :)

et link i et spørgsmål skal omhandle en løsning på spørgers problem - ikke en ligegyldig side (set fra spørgers side) - denne kan af vanvare klikke på forkert link - og det er lidt uheldigt.
Avatar billede giorgio Nybegynder
06. februar 2003 - 20:01 #7
Hvilke regler er det du har fundet? og hvor har du set det? JEg må sige jeg har aldrig hørt om det før
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:03 #8
Avatar billede prodic Mester
06. februar 2003 - 20:03 #9
Det har tidligere været debateret, og konklusionen var at såfremt en brugers navn var en internet adresse måtte brugeren gerne anvende den som personens signatur.
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:04 #10
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:05 #11
prodic> nej - mener du husker forkert...
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:06 #12
prodic: der står bla. ( gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur. )
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:06 #13
"Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur" - altså kan man ikke bruge sit brugernavn hvis denne tilfældigvis er ens webside.
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:07 #14
john_stigers>> Enig
Det er ikke tilladt at skrive signatur i form af link, ej heller hvis brugernavnet er et webside link.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:08 #15
john stigers: sådan forstår jeg også reglerne
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:15 #16
hold-da-lige-ferie> ja men tror du misforstår mig lidt :)

BRUGERNAVNE som startfirma.dk er tilladte nok :)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:19 #17
john stigers: øhh så misforstod jeg dig :/
men det er da reklame
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:25 #18
( Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur )
jeg læser det ellers som signatur = brugernavn tar jeg helt fejl
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:36 #19
Der er forskel på at skrive backside.dk og (w)ww.backside.dk

Det var oppe for længe siden hvor det blev slået fast at hvis man havde et link som brugernavn måtte man ikke bruge det som signatur.
Men hvis det kun er backside.dk er det ikke et link. Det er det med www foran.
Deri ligger forskellen.
Avatar billede prodic Mester
06. februar 2003 - 20:38 #20
john_stigers/hold-da-helt-ferie ->
Med mindre de har ændret reglerne og deres ytringer omkring den regel på det sidste, så mener jeg stadigvæk at det er konklusionen.
De kan vel ikke forbyde, at folk anvender et website som brugernavn og anvender det i en signatur på samme måde som <ole> <bole>'s velkendte signatur.
Og er der en forskel på at skrive f.eks. startfirma.dk og www.startfirma.dk ? :)
Det ene er et brugernavn, og det andet et link.
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:39 #21
prodic>> Forvirringen er total......*G*
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:42 #22
backside: det kan godt være du har ret men de 3w er der jo så vidt jeg ved altid hvis det er en web ardesse
jeg syntes godt de kunne forklare den regl bedre på eksperten
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:43 #23
backside: ja det må man nok sige :)
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:43 #24
hold-da-lige-ferie>> Netop, men uden www er det ikke et link.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:44 #25
prodic: ja men det lugter af en web når brugernavn slutter med .dk
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:45 #26
Det har nok noget med den klik febrilske mani man har, ALT med streg under SKAL der bare klikkes på.
Uden www skal der klippes og klistres for at få siden frem.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:48 #27
backside: ja men hvis jeg kaldte mig qxl.dk tror jeg alle ved det er reklame
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:48 #28
Jup, men det er ikke et link.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:49 #29
backside: :)
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:51 #30
Jeg smutter af igen, "I have made my point"
Kan ikke finde spørgsmålet hvor det fra højere magter blev slået fast hvornår det var link og hvornår det ikke var.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. februar 2003 - 20:55 #31
backside: ok tak for snakken
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 20:57 #32
Er stået af forlængst ;)

(personligt rager det mig en høstblomst :))
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:57 #33
Men vil da godt have del i de mange point.  *LOL*
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2003 - 20:58 #34
john_stigers>> Også her.  ;)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
07. februar 2003 - 04:17 #35
hmm ikke mange kommentar i løbet af natten jeg kigger forbi efter arbeje
men jeg vil lige vente med at lukke til i aften backside du ligger stærkt til at vinde de mange point *g*
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
07. februar 2003 - 04:19 #36
backside: jeg smed lige 30 point ind istedet så kommer der måske flere kommentar
Avatar billede backside Nybegynder
07. februar 2003 - 08:21 #37
Er der ikke nok synes du? *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2003 - 08:54 #38
jamen han er jo også den eneste der har svaret ;)
Avatar billede backside Nybegynder
07. februar 2003 - 10:38 #39
john_stigers>> Så kom da med et svar også.....;)
(der var kun 1 point da jeg svarede)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2003 - 10:42 #40
OK - men kun fordi du presser ;)
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
07. februar 2003 - 16:13 #41
jeg lukker