Avatar billede januar Nybegynder
06. februar 2003 - 06:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

netværksprinter

Jeg har to computere som begge kører med styresystemet windows 98,mit problem er nu,at jeg gerne vil kunne sidde ved den ene,og udskrive ved den anden.
Der er installeret printer og printerdriver.Jeg har før haft det hele installeret så jeg har de installationer der skal til.Hvordan kommer jeg videre.
Avatar billede boris Mester
06. februar 2003 - 07:05 #1
Du skal først dele printeren (med andre) på den computer, hvor printeren er.
Derefter installere den som netværksprinter på den anden computer.
Avatar billede random_act Nybegynder
06. februar 2003 - 07:52 #2
Du skal ind under egenskaber for andre computer på den komputer som har printeren sat til. Der inde skal du aktivere deling af printere.
Nu skulle den gerne være delt (men hvis ikke så del den lige manuelt).
Gå over til den anden maskine og søg efter printeren på netværket, højre klik på den og vælge installere.
Avatar billede januar Nybegynder
06. februar 2003 - 07:54 #3
NU er jeg kun nybegynder,så da jeg fik det installeret det første gang fik jeg en anden en til det,så nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan eller hvor jeg gør det henne.