Avatar billede henrik27 Nybegynder
05. februar 2003 - 09:21 Der er 16 kommentarer og
7 løsninger

Findes der nogle alternativer, til Eksperten?

Hej Eksperten
Findes der nogle alternativer, til Eksperten?

Et er at der er reklame, men at der skal være hele 3 på en side en samme farve/stil...

Der er 10 point til hvert alternativ !

Mvh. Henrik
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 09:23 #1
www.iknow.dk
www.solutions2all.dk
www.udvikleren.dk

+ en milliard andre du kan finde ved at søge på nettet :D
Avatar billede schaefner Juniormester
05. februar 2003 - 09:23 #2
Der er bl.a. www.i-know.dk
Avatar billede schaefner Juniormester
05. februar 2003 - 09:23 #3
Avatar billede schaefner Juniormester
05. februar 2003 - 09:24 #4
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2003 - 09:25 #5
forum i http://www.tweakup.dk
her er det uden points
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 09:27 #6
Reklamerne forsvinder med vidunderværkstøjet: http://www.admuncher.com/
Avatar billede schaefner Juniormester
05. februar 2003 - 09:27 #7
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 09:30 #8
Ja i-know.dk kan der ikke klages over :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 09:30 #9
Når jeg besøger eksperten så aktiverer jeg lige admuncher - pling! ingen reklamer :D ...så vil jeg begynde at overveje at se reklamer på eksperten igen når de ikke smider 3 kæmpe roterende bannere i fjæset på en når man besøger siden :)
Avatar billede somaliomar Praktikant
05. februar 2003 - 09:33 #10
Programmet Ad Muncher er sgu effektiv. Fjerner alt reklame :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 09:34 #11
Jep, det er installeret på 30 sek. og så er det slut med reklame :)
Avatar billede henrik27 Nybegynder
05. februar 2003 - 09:35 #12
Cool med alle det svar, jeg samler op på dem, og giver point i aften. eller i morgen tidligt...

Mvh. Henrik
Avatar billede schaefner Juniormester
05. februar 2003 - 09:38 #13
ganske vidst kun webudvikling, men ikke desto et alternativ til de kategorier:
http://www.script.dk/
Avatar billede morten_leth Nybegynder
05. februar 2003 - 09:39 #14
www.hol.dk er også et alternativ til at få hjælp...
Avatar billede somaliomar Praktikant
05. februar 2003 - 09:42 #15
Reklamerne er den pris man skal betale for at bruge Eksperten men man kan jo bruge Ad Muncher som startfirma.dk og sikkert mange andre brugere gør... :)
Avatar billede soulmand Nybegynder
05. februar 2003 - 09:58 #16
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 10:01 #17
soulmand, admuncher virker jo fint, uanset hvem der skal have æren :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 10:04 #18
Jeg ændrede lige lidt i admuncher, den har nemlig ædt et par enkelte logoer, men det gør den ikke med følgende indstilling:

http://www.eksperten.arendt.biz/admuncher.GIF
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. februar 2003 - 10:27 #19
Well, faktisk er det kun 1 logo den ædt :)
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
05. februar 2003 - 11:27 #20
Vi er opmærksomme på, at der er problemer med reklamerne. Vi har indført nye typer samtidig med, at vi har fået ny leverandør af reklamesystem. Det har blandt andet givet det problem, at der er for mange ens annoncer på samme side. Vi arbejder på sagen, og satser på at have løst problemerne inden for få dage.

Jesper Bille Haun
IDG Danmark
Avatar billede arnvig Nybegynder
05. februar 2003 - 11:33 #21
Det bedste alternativ er diverse newsgroups, problemet er bare at det nogen gange bliver ret person-fnidret, hvor folk beskylder hinanden for de værste ting.
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. februar 2003 - 11:45 #22
Hvis det må være på udenlansk så der også:

http://www.experts-exchange.com/
Avatar billede henrik27 Nybegynder
05. februar 2003 - 12:10 #23
Hej igen
Jeg siger tak for alle svarne!

Samtidig vil også lukke spørgsmålet, da der arbejdes på sagen, og at jeg end til nu, altid har syntes at Eksperten var nr.1.

Jeg tror bare at man skal passe meget på med al den reklame, det er jo ikke nogel nyhed, at langt de fleste hader dem, som pesten...og især de store reklamer der har været den sidste tid her på Eksperten.dk...

Jeg håber det er i orden jeg bare deler pointne lige ud mellem jer...

Mvh. Henrik Jørgensen