Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 17:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Media player 9.0 til win98 se. Installation virker ikke!

Hej.
Jeg har flere gange nu downloaded Windows media player 9.0 og prøvet at installere den flere gange. Har prøvet at afinstallere version. 7.1 men det hjælper heller ikke. Den kommer hver gang og siger at denne version virker kun på WIN98SE, ME og nogle andre. Men det er altså 98SE jeg har!!
Der er 2 versioner. En på 13,3 MB til win98 blandt andet og en XP version på ca. 9MB
Er der nogen der har downloaded til win98 og fået det installeret?
Downloaded fra denne side:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 18:10 #1
Tja, jeg har da hentet og installeret uden problemer. (win98se)
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 18:23 #2
Ja jeg kan heller ikke forstå det Har startet maskinen op igen osv. Måske skal jeg prøve at hente XP versionen og håbe på at de er "mikset" rundt, men det lyder jo usandsynligt.
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 18:33 #3
Har hentet xp versionen også men den vil jo klart nok have at der er XP installeret. Fatter det ikke?? Der er soleklart win98SE på min maskine.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 19:21 #4
...jeg har så efterfølgende fjernet den. Kan bedre lide den go´e gamle.  ;)
De nye er sku så tunge, og laver en masse bøvl.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 19:22 #5
Men installationen gik uden problemer skal da lige siges.
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 19:33 #6
Ja jeg tror også bare jeg glemmer det så. Det var også mest fordi jeg har en del avi filer, hvor den skriver at klassen ikke er registreret og jeg har alle de nyeste codecs osv nede.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:03 #7
Brug alt andet end Medie player. Der er masser af programmer der er knap så tunge.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:04 #8
Problemet med avi er at den kan være lavet med mange forskellige plugins, nogle må man bare opgive. Ved du hvilket program de er lavet i?
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:05 #9
plugins/codecs.......whatever.  ;)
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 20:06 #10
OK jeg prøver at finde noget. Du må gerne få pointene hvis du laver et svar. Jeg kommer vist ikke videre med det. Det er muligvis også downloaded forkert selvom jeg har gjort det 2 gange.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:08 #11
Ok, men det er vigtigt at vide hvilket program de er lavet i. De klip man laver i feks. Eyeball kan kun ses af Eyeball.
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 20:12 #12
Nej, jeg har ikke rigtig mulighed for at finde ud af hvilke plugins der skal bruges.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:21 #13
Så er det kun at prøve sig frem. Hente/prøve, hente/prøve osv.  ;)
Avatar billede buch73 Nybegynder
04. februar 2003 - 20:27 #14
Jepper det prøver jeg så. Tak for hjælpen ellers.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 20:31 #15
Så lidt. Takker for point.  ;)
Avatar billede mor1943 Nybegynder
01. juni 2003 - 07:26 #16
jeg har fået oplyst der er noget der hedder quick timeplayer ,  er det noget i kan hjelpe med
Avatar billede backside Nybegynder
02. juni 2003 - 10:18 #17