Avatar billede januar Nybegynder
03. februar 2003 - 15:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netværksprintere

Er der nogen der kan fortælle nogen en nybegynder hvordan man kopler to computere sammen så man kan udskrive fra den ene,jeg har haft dem koplet sammen en gang før,men nu kan jeg ikke huske hvordan man gør.
Avatar billede bloed Nybegynder
03. februar 2003 - 15:52 #1
åben printere. højreklik på den printer du vil bruge. vælg deling. Den vil stå liugesom alle de drev du har delt... Easy..

BLOed
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. februar 2003 - 15:59 #2
Hmm - leder du efter opskriften på at sætte 2 computere sammen i netværk, at dele en printer så den kan bruges over netværket af andre PC´ere, eller begge dele?

Bloed´s korte version dækker det midterste punkt. Det første er der noget mere kød på, afhængig hvilket udstyr du har til rådighed.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
03. februar 2003 - 16:13 #3
Jeg forudsætter at du har dem koblet sammen via kabler.

Hvilke windows version køre de to maskiner med ?
Avatar billede januar Nybegynder
03. februar 2003 - 16:59 #4
mine to maskiner kører med windows 98
Avatar billede januar Nybegynder
03. februar 2003 - 17:10 #5
jeg er ude på begge dele,det vil altså sige,at jeg gerne vil sidde og arbejde ved en computer og skrive ud ved en anden.
Avatar billede bloed Nybegynder
03. februar 2003 - 17:42 #6
takker....