Avatar billede psycrow Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP der styrer WinAMP

Jeg har siddet og luret lidt på winamp\'s hjemmeside og der er beskrevet hvordan man styrer winamp fuldstændigt via VB eller Delphi, jeg blev bare nysgerrig om det kan lade sig gøre at drage nytte af det og lade PHP styrer winamp? kan det lade sig gøre?
Avatar billede lojmann Nybegynder
31. oktober 2000 - 20:32 #1
Tror det næppe... Hvordan ville du få noget som udføres på en server ude i verden, til at ændre noget lokalt?
Jeg kan ikke se det skulle kunne lade sig gi sig :(
Avatar billede razor Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:00 #2
http://karv.dhs.org/winamp/

fandt den lige :o)
Avatar billede psycrow Nybegynder
31. oktober 2000 - 23:46 #3
Tarker skal i have for de hurtige svar :) virker fint :)))