Avatar billede hede99 Nybegynder
02. februar 2003 - 21:25 Der er 4 kommentarer

Maillingliste med Jmail

Hej

Jeg har en access database, med nogle e-mail adresser.
Disse adresser skal jeg kunne sende en nyhedsmail til, via en html side, hvor jeg kan indtaste "Fra" "Emne" og sidste "Body tekst"

Min nyhedsmail, skal have lidt farver og en banner i toppen og bunden af mailen, så jeg skal vel have en html skabelon eller sådan noget som bliver sendt...

er der nogen der ligger inde med sådanne systemmer...
Eller et løsnings forslag.
Avatar billede wilweb Nybegynder
02. februar 2003 - 21:33 #1
der er masser af newmail systemer på www.asp.dk og www.solutions2all.dk.
Prøv at søge der, hvis det er et færdigt system du leder efter, du får nok ikke nogen her, til at udvikle et færdigt newsmail for 60 point.
Avatar billede hede99 Nybegynder
02. februar 2003 - 21:36 #2
jeg vil godt give 200 point,, hvis den rigtige løsning findes..
Avatar billede mccannon Nybegynder
04. februar 2003 - 12:43 #3
har du et webhotel hvor det kan ligge hvilke
mail komponenter hat det webhotel
Avatar billede hede99 Nybegynder
04. februar 2003 - 14:28 #4
Jeg har et webhotel med jmail