Avatar billede 2pper Nybegynder
30. januar 2003 - 00:38 Der er 2 kommentarer

Canon Ixus v3 - installation af drivere

Jeg har problemer med at installere mit Canon Ixus V3, idet mit system, Win2K, SP3, ikke kan finde kameraet.
Jeg har en mistanke om at det er min USB port, der er defekt - hvordan checker jeg lettest dette.
Avatar billede ebe Praktikant
30. januar 2003 - 00:53 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2003 - 17:19 #2
USB vil (desværre) tit drille, bl. a. på gr. af dåarlige drivere. Således oplevede jeg også problemer med mit Ixus samt en HP 930c printer, USB.

Kan en anden driver ikke hjælpe dig så prøv også at besøge www.usbman.com  hvor der er rigtig meget "guf" om USB og forskellige Windows versioner.