Avatar billede nixen Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

netscape 6 reference/dokumentation

Aaaartgggh-uyggv...æh!
Nu havde jeg jo naturligvis lige fået stort set alt til at virke i netscape 4.x, var glad, fro og frejdig efter en bemærkelsesværdigt lang nat foran skærmen; ville lige downloade ns6pr3... OG INGENTING FUNGERER I DEN!?! Derfor ville jeg sætte pris på et par gode links til noget dokumentation om dens objekt-model osv...
anyone?
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:52 #1
Avatar billede nixen Nybegynder
30. oktober 2000 - 10:02 #2
hmmmm...gruenthal.de virker ikke, ihvertfald ikke lige nu (jeg prøver senere), og jeg synes ikke det er til at finde noget ordentligt på netscape.com
Avatar billede nixen Nybegynder
07. november 2000 - 08:50 #3
aber das ist ja in deutsch - ich fatter nicht ein brik af den sprog..
Avatar billede nixen Nybegynder
22. november 2000 - 13:42 #4
over\'n\'out..