Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
21. januar 2003 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Profile Generator

Hi
Vi kører win2000 med Exchange2000 og OfficeXP.

For at aflaste HelpDesk er det ønskeligt, at finde en Profile Generator funktions således, at nye brugere automatisk, evt. via logonscriptet, bliver sat op til Outlook.

Dette ville spare en tur ned på pladsen hos den nye medarbejder, da de ikke selv kan konfigurere Outlook'en op imod Exchange. Kan det gøre automatisk ??

/KAX
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 13:55 #1
Ja.
Ved hjælp af Microsoft Office XP Resource Kit.

Husk at hente de nyeste opdateringer til rsource kittet:
http://www.microsoft.com/office/ork/xp/journ/orktlexe.htm
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
21. januar 2003 - 14:08 #2
Har du tool navnet eller henviser du blot til Resource Kit ???
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 14:19 #3
Det er en del af resource kittet.... den hedder vist nok profile assistant. eller profwiz noget i den stil. Men den er dokumenteret i ORK dokumentationen.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 14:22 #4
Ellers kan du købe:
http://www.awc.se/#AdminTool
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
21. januar 2003 - 15:02 #5
Thanx - kikker på det.