Avatar billede moss Nybegynder
16. januar 2003 - 23:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SPV sim lock

Er det mulig at få SPVen låst op, så jeg slipper for at have Orange.
Avatar billede premena Nybegynder
16. februar 2003 - 20:40 #1
det er ikke muligt at låse spv'en op da hver spv har et unike 'unlock' code , some er bregnet ud fra telefonens serial nummer, men det er muligt at låse spv'en op til at kunne installere 'non orange certicerede' programmer
Avatar billede phillips82 Nybegynder
26. februar 2003 - 17:01 #2
Avatar billede fej Nybegynder
04. juni 2003 - 18:25 #3
du kan downloade SPVUnlock fra:
www.4smartphone.dk
dette låser din telefon op, MEN der er ingen garanti på telefonen.
Avatar billede sexpac Nybegynder
23. august 2003 - 15:19 #4
JA det er, Jeg har selv simåbnet min og den virker perfekt, det er umuligt at skade telefonen med det program jeg brugte... og det tager kort tid...
Avatar billede egede Nybegynder
16. november 2004 - 13:27 #5
Er der nogen af jer der stadig har jeres SPV? For så vil jeg meget gerne lige kontakte jer via mail. I kan maile til vida@ofir.dk

Check evt.: http://www.eksperten.dk/spm/561062