Avatar billede hitengel Praktikant
16. januar 2003 - 23:08 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

Hvor kan man få Heroes of Might and Magic IV billigst i Kbh.?

Jeg er ikke sikker på, at det er den rigtige kategori, men jeg prøver... Jeg søger et godt tilbud på Heroes of Might and Magic IV i en butik i Kbh. eller omegn. Med godt tilbud mener jeg max 400 kr. Jeg mener, at dette burde være muligt, da spillet efterhånden er ved at blive gammelt, og fordi der er kommet to expansions til det. Er der nogen af, der er bosiddende i Kbh., der for nyligt har købt det til spotpris, eller som kender et sted, hvor der er tilbud på det for tiden?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
16. januar 2003 - 23:15 #1
Prøv her: http://www.brugtespil.dk/ - Der har jeg selv funet noge kanon gode tilbub
Avatar billede totaliorden Nybegynder
16. januar 2003 - 23:16 #2
- og mit tastatur dur ikke så godt kan jeg ... ;)
Avatar billede tlunde Nybegynder
16. januar 2003 - 23:18 #3
søg efter det på www.spilpriser.dk

Der har de det til 328 kr...
Avatar billede hitengel Praktikant
16. januar 2003 - 23:19 #4
det er en meget god side, men de har hverken 4'eren, og desuden vil jeg helst ikke have det brugt...
Avatar billede lhawk Nybegynder
16. januar 2003 - 23:19 #5
Her kan du få den både ny og brugt: http://www.2ndgames.dk/forside.asp
Avatar billede hitengel Praktikant
16. januar 2003 - 23:27 #6
Ja, ok, det er meget gode forslag, men kender I ikke en butik i Kbh., hvor jeg kan købe "in person" istedet for at bestille det over nettet? Ellers ville jeg jo heller ikke at have nævnt, at det skulle købes i Kbh... :)
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
16. januar 2003 - 23:34 #7
HEROES 4
Er
Bare
Sinner!
KØB KØB KØB
Avatar billede hitengel Praktikant
16. januar 2003 - 23:52 #8
Der er ikke nogen af jer, der kender en forretning med gode tilbud på spil i Kbh-området, eller hvad? Jeg ville være meget taknemmelig, hvis I kunne henvise til en...!
Avatar billede lhawk Nybegynder
17. januar 2003 - 07:03 #9
Betafon har den til 399,00. Det er jo noget dyrere, men selvfølgelig stadig under 400,00, til gengæld er det en forretning på Gyldenløvesgade i Kbh.
www.betafon.dk
Dog nok en god ide at ringe i forvejen.
Avatar billede king-at-run Nybegynder
17. januar 2003 - 15:05 #10
Hvad med bare at prøve Fona. Jeg har købt mit der, og jeg tror sgu´ ikke jeg gav 400,- for det.
Avatar billede fckomodo Nybegynder
19. januar 2003 - 00:11 #11
Jeg har spillet men det er lidt brugt, du kna købe det for 250 kr hvis det var noget!
Avatar billede hitengel Praktikant
19. januar 2003 - 12:45 #12
>fckomodo
Jeg har desværre meget dårlige erfaringer med at købe brugte spil, så jeg bliver nødt at være lidt hård på det punkt og sige, at jeg ikke vil give mere end 200 kr for det, hvis det er brugt... Og hvor brugt er det egentlig?
Avatar billede fckomodo Nybegynder
19. januar 2003 - 20:53 #13
Har brugt det 3 gange, da jeg troede det var ligesom DIABLO!
Men jeg kan godt acceptere 200 kr.
Avatar billede hitengel Praktikant
19. januar 2003 - 21:22 #14
>fckomodo
Ok, bor du i København? For jeg skal nemlig bruge spillet rimeligt hurtigt. Og alt følger vel med, ikke? Jeg mener manual, jewelcase, o.s.v...?
Avatar billede fckomodo Nybegynder
19. januar 2003 - 22:22 #15
Jeg bor i køge! hvad mener du med Jewelcase... jeg har manual
Avatar billede hitengel Praktikant
19. januar 2003 - 22:32 #16
>fckomodo
Med jewelcase mener jeg bare det originale cover til spillet... Kan vi ikke aftale det nærmere via mail? Min adresse er: babywunder@hotmail.com . Eller hvis du har Messenger, kan vi snakke mere om afhentning og den slags... Har du Messenger? Og hvad er din mail?
Avatar billede fckomodo Nybegynder
20. januar 2003 - 00:15 #17
ja jeg har Msn..
fckomodo@ofir.dk
Avatar billede hitengel Praktikant
24. januar 2003 - 17:24 #18
Jeg ville gerne give jer alle point for nogle gode foreslag, men kan ikke gøre det, før fckomodo opretter et svar, så han ikke skal føle sig forbigået, da det jo er ham, der har løst mit problem. Men hvorfor har jeg ikke hørt fra dig (>fckomodo) siden i tirsdags? Jeg har STADIG ikke modtaget det, vi har aftalt! Så opret et svar og send mig en mail eller en pakke.
Avatar billede hitengel Praktikant
28. januar 2003 - 22:02 #19
Nå, det lader til at fckomodo har forladt os for stedse, så jeg vil dele pointene ud efter fortjeneste.
Avatar billede hitengel Praktikant
28. januar 2003 - 22:06 #20
Hov, I fik ikke pointene, gjorde I...?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
28. januar 2003 - 22:13 #21
Jeg takker for fjer. Du skal bare spille det for vildt meget lige som mig. Det gør jeg nemlig oxo :-)
Spark den op i højeste gear når du spiller heroes 4