Avatar billede hojben Novice
06. august 1999 - 16:33 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

jeg går sq fallit

Kun til Wip33
Avatar billede cybles Nybegynder
06. august 1999 - 16:36 #1
Hojben : Det var sgu smukt gjort af dig.
Bare der var nogle flere som dig...bryder ud i når jeg ser en rød fane smælde på en lalaa lalla llaaa....
Avatar billede reason Nybegynder
06. august 1999 - 17:27 #2
bare for at være sjov
Avatar billede snowball Novice
06. august 1999 - 17:41 #3
Hojben: Hvis du vil gi' de 100 point til Wip33, kan du risikerer at komme til og vente længe !!!

Snowball
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 19:11 #4
...SPASSERHOJBEN!

Cybles>> Det er sq da ikke særlig smukt!

WIP13>> De eneste to gange du får fisse i dit liv var da du blev født og da dine forældre så prøvede at proppe dig op igen...Desværre er det ikke lykkedes!!!

/Graae

Ps. Er jeg den eneste som synes dette er noget lort???
Avatar billede cybles Nybegynder
06. august 1999 - 19:32 #5
Graae

Du er meget dygtig til at formulere dig.
Dine forældre og lærer må være stolte af dig.

Anders
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. august 1999 - 19:45 #6
Jeg synes det er en okay ide!! Det er da synd hvis ikke kan stille nogle spørgsmål og da han så er ærlig og ikke gider fake er det da okay med en håndøre!

/Thoeger
Avatar billede reason Nybegynder
06. august 1999 - 19:59 #7
Graae>> den har vi aldri hørt før  : )
Kom med noget NYT!!!

Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 20:50 #8
CYBLES>>
Mine karakterer er sikkert bedre end dine!!!
...Men det er ikke altid man får gennemlæst sine beskeder når det skal gå hurtigt!

...Men du har jo sikkert massere af tid, jeg vil gætte på at der er INGEN som prøver at få kontakt til dig...
...Eller også er du bare SÅ dum at du ikke har lært maskinskrivning endnu!!!

/Graae
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 21:56 #9
i må selv om det men det virker forkert at skulle give points i gaver...

hvorfor svare på spm hvis man kan tigge sig til dem?
Avatar billede wip13 Nybegynder
07. august 1999 - 12:52 #10
hallo! det var sq ikke meningen at i at skulle brænde point af, det var kun fordi jeg sad og kedede mig!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 13:47 #11
wip13

du er sgu da lam at starte så meget lort bare fordi du keder dig
Avatar billede hojben Novice
09. august 1999 - 10:08 #12
Det var ikke til dig!!!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
09. august 1999 - 16:50 #13
var de til mig?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 13:11 #14
nej du har sgu ikke fortjent dem
Avatar billede hojben Novice
10. august 1999 - 13:14 #15
Jeps.... Selvom der er mange der ikke synes det.... *S*
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. august 1999 - 14:06 #16
*LOL*

nu ikke misundelig Cyberesben ;o)
Avatar billede graae Nybegynder
10. august 1999 - 16:57 #17
WIP13>> Du er så "fucking, langt ude, lam" at høre på!!!
Avatar billede hojben Novice
10. august 1999 - 16:59 #18
Graae >> Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor du tænder så meget af på at han får skide 100 point!!!!!
Avatar billede graae Nybegynder
10. august 1999 - 17:04 #19
...Fordi det er vejen til at ødelægge dette fremragende pointsystem på eksperten, samt at der ingen grund til at give ham 100 point er!!!

  Desuden har jeg heller ikke styr på hvor mange point han har fået af alle de andre spader som vil give ham point...

...Og noget jeg slet ikke forstår er hvorfor alle andre kan være så pisse ligeglade!!!
Avatar billede hojben Novice
10. august 1999 - 17:07 #20
Men du skal vel heller ikke rende rundt og være mor for os vel???? Lad det nu ligge!!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. august 1999 - 17:31 #21
en lille imitation:

hej mit navn det er graae og jeg har skide ondt i min lille fedtede røv!
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. august 1999 - 17:33 #22
Graae>>hvor gammel er man når man bruger udtrykket: "fucking" ??
Avatar billede graae Nybegynder
10. august 1999 - 18:33 #23
WIP13>>
  Hvor gammel er man når man laver små imitationer som denne: "hej mit navn det er graae og jeg har skide ondt i min lille fedtede røv!"...???
  ...Det at sige fucking er et vidt begreb. Jeg mindes faktisk at have hørt flere voksne mænd sige ordet, end mindreårige, som jeg selv er!!!

Hojben>>
...Næ, jeg kunne sq da ikke drømme om at lade det ligge...Og hvorfor, ved du vist godt!!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. august 1999 - 18:45 #24
jaja men hvilke mænd?? taber??

kun wannabe toffguy's siger sådan noget, og de siger det fan'me kun for at være seje!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 19:45 #25
i er syge i hovedet hele bundetet
Avatar billede cybles Nybegynder
10. august 1999 - 19:46 #26
Det hedder bundtet Esben won cyberesben
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:15 #27
det ved jeg godt cyblesanders, jeg nåede ikke at stoppe den inden den havde sendt det...

og skal du også til at være med på den barnlige hvor man retter hinandens stavefejl?

hvad fik du da i diktat i folkeskolen?
Avatar billede reason Nybegynder
10. august 1999 - 20:15 #28
En lille imitation (I må selv gætte hvor den kommer fra)

...Jeg hedder Bolette, er 46 år og er ninja!
...Det at være ninja...

(hint på at kigge på graae's profil)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 20:28 #29
reason>> OG? hvad fanden har det med det her er at gøre? smut nu man
Avatar billede graae Nybegynder
10. august 1999 - 21:11 #30
Cyberesben>> Tak!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. august 1999 - 22:46 #31
cybles>> lær også lige at stave til von

det er sgu da det værste man kan gøre, rette en andens stavefejl, og så samtidig lave stavefejl i samme sætning...
Avatar billede wip13 Nybegynder
11. august 1999 - 07:05 #32
det var sq da med vilje at han skrev "won" spade
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. august 1999 - 15:05 #33
yeah right narhoved