Avatar billede wip13 Nybegynder
06. august 1999 - 16:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fuck -jeg går sq fallit

Hmm, jeg har kun 15 point tilbage og jeg ved ikke om tiggeri er forbudt her på eksperten.....

;o)

Avatar billede hojben Novice
06. august 1999 - 16:32 #1
Jeg vil flotte mig idag... Så jeg opretter et sp. til dig og giver dig 100 point
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 19:07 #2
...Forhelvede hvor er det plat. Jeg synes sq du skal droppe det lort hojben!

WIP13>> Du får 5 point om dagen, man kan sq hurtigt få samlet en bunke point!!!

/Graae
Avatar billede Dan Nim Seniormester
06. august 1999 - 20:06 #3
wip...måske du skulle prøve at evt. kigge i "artivet" om du kan finde svar på dine spm.
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 21:19 #4
Wip13 Du må også gerne få af mig! Opretter et spørgsmål og giver dig 225 points.
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 21:28 #5
Hallo!!!
...Hvor gamle er i egentlig???

Kan vi ikke ligeså godt bare fake igennem alle sammen???

/Graae
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 21:52 #6
jeg kan sådan set være lige glad om i vil støtte hinanden med point, men jeg synes bare det er et sidespor, at man tigger point i stedet for at tjene dem, men i må helt selv om det, jeg er lige glad
Avatar billede wip13 Nybegynder
07. august 1999 - 12:39 #7
*LOL*

Cyberesben>> du har sq nok ret!
Avatar billede wip13 Nybegynder
10. august 1999 - 18:51 #8
cyberesben>> jeg tænkte på... på dit minisite har du noget hvor der står noget om et link til noget grafik.
Det er sq da bare et xoom-grafik-billede