Avatar billede krista Nybegynder
07. januar 2003 - 17:13 Der er 11 kommentarer

DVDafspiller fra Amitech

Hejsa!
Jeg har så gået og tænkt på at købe en dvdafspiller, men har ikke særligt meget forstand på det. Men så faldt jeg over den hersens annonce -synes måske det er lidt mange penge at give for en dvdafspiller, men hvis den er rigtig god så er det vel også det værd!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Amitech DVD 703
- film, fotos og fed musik

Leveres fra uge 4.
Amitech DVD 703 afspiller naturligvis dine DVD-film i høj klasse og med biograf-lyd. Men den er også stuens centrum, når du ikke ser film. Model 703 kan spille musik CD’er og den kan spille MP3 musik. Og så kan den vise alle dine private fotos, hvis du har et digitalt kamera. Med den automatiske lysbillede-funktion kan du nu sammen med vennerne nyde de seneste feriebilleder på dit TV.

Slankt og elegant sølv design
Display med lysdæmper
DVD, MP3 og billede CD
Regionsfri
Læser alle gængse CD/DVD formater
DVD film
Amitech DVD afspiller 703 har alle de funktioner, en rigtig DVD afspiller skal have: du kan spille film efter flere digitale standarder (DVD, VCD, SVCD), du kan zoome, spille i slowmotion, baglæns eller se skarpe still-billeder midt i filmen. Du har naturligvis også adgang til alle DVD-funktioner som valg af sprog, undertekster, flere kameravinkler og forældrelås, alt sammen i det omfang faciliteterne understøttes af de enkelte film.

Fotoalbum på TV
Model 703 har indbygget billedviser. Læg dine digitale fotos over på en CD, sæt CD’en i DVD afspilleren og nyd dine billeder på TV sammen med resten af familien. Model 703 kan vise billeder i det såkaldte .jpeg-format, indtil en vis størrelse, og det betyder, at dit fotoalbum nu kan nydes i stuen. Model 703 har indbygget lysbillede-funktion, så du på fjernbetjeningen eller automatisk kan skifte til næste billede.

Biograf-lyd
Hele lydsiden giver dig biograf-fornemmelse i stuen. DVD 703 kan spille almindelig stereo lyd, og den kan give dig 6 kanals Dolby Digital 5.1, så du ikke behøver at købe en dyr forstærker med decoder. DVD 703 klarer også den nye lyd-standard, DTS, Digital Theatre Sound, hvis du skulle få en film med denne type lydspor.

Regionskoder & RCE
Amitech DVD 703 har mulighed for at afspille DVD film med forskellig regionskode. Samtidig er flere og flere af de nye DVD film udstyret med RCE (Region Code Enhancement), som skal forhindre at man ser filmen på en regionsfri DVD afspiller. Filmen kontrollerer simpelthen om afspilleren er i stand til at afspille flere regioner, og er dette tilfældet kan filmen ikke afspilles. Amitech DVD 703 har en helt unik udvidet kodefri funktion som gør det muligt også at afspille RCE beskyttede film.

CD- og MP3 afspiller
Amitech DVD afspiller 703 kan spille dine musik CD’er med alle de funktioner, der normalt hører til en CD afspiller. Men du kan naturligvis også spille musik fra internettet, som du selv har lagt over på en CD, de såkaldte MP3-fil’er. Model 703 spiller videre, selvom den skulle møde andre formater end MP3 på din CD, og den kan hente musik som du har gemt dybere end 8 undermapper i dit sti-system.

Formater på CD skiven
Amitech DVD 703 læser næsten alle typer skiver. Den læser naturligvis DVD skiver, men som en af de få afspillere på markedet kan den også læse DVD-RW skiver, d.v.s DVD-skiver fra en DVD-brænder. Du kan dermed afspille DVD-film eller TV, som du selv eller andre har brændt til dig. Og på musik-siden kan du på samme måde spille både dine færdigbrændte CD’er (CD R) og de åbne CD’er (CD RW).

Betjening og hjælp
Amitech DVD afspillerne er nem at betjene med dansk onscreen display og fjernbetjening. Du kan hente hjælp i den medfølgende danske brugsanvisning, og du kan derudover ringe til den danske Amitech telefonhjælp og få vejledning i f.eks. tilslutningen og brug. Med fjernbetjeningen har du adgang til alle funktionerne i den elegante DVD-afspiller.

1.699,-
ekskl. moms 1.359,-
Antal
Amitech DVD 703
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2003 - 17:24 #1
Jeg synes det er for dyrt. Langt de fleste afspillere i prisklassen 700 - 1500 kr kan det samme.

Medmindre du i forvejen har et digitalt kamera ser jeg ingen grund til at købe den.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
07. januar 2003 - 17:27 #2
Min DVD palyer fra fakta til 800 spir kan stort set det samme... fuck det om den ikke er så god og måske ikke holder så langt tid... Der er jo 2 års garanti på elektroniske produkter i dagens danmark (dildoer, klit vibratorer og den slags dog ikke)
Avatar billede flowerdead Nybegynder
16. januar 2003 - 17:34 #3
Jeg vil ikke anbefale dig at købe en Amitech DVD. Jeg har selv haft en (dog en mindre model), og den havde store problemer ved høje bitrater, som resulterede i af filmen "hakkede".

Hvis du ønsker en afspiller i den lave prisklasse har jeg hørt at Daewoo og Sharp er gode.
Avatar billede ms20 Nybegynder
31. marts 2003 - 20:55 #4
køb denne: http://www.dvdpriser.dk/dvdafspillere/dvdafspillere-top10.asp?ID=128491 ( kan også fås www.elgiganten.dk ) den er den bedste i testen som DATATID har lavet og amitech er god men ikke den beste... og jeg har også fået anbefalet PIONEER ( af en rigtig god forhandler) isteden for AMITECH de sagde: køb PIONEER den er langt bedre.
Avatar billede ms20 Nybegynder
31. marts 2003 - 20:57 #5
OG alle dem du kan få i FAKTA M.V. de er de dårligste i testen!!
Avatar billede ms20 Nybegynder
22. april 2003 - 20:37 #6
svar nok?
Avatar billede ms20 Nybegynder
29. april 2003 - 21:17 #7
Svar nok?
Avatar billede ms20 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:24 #8
kommer vi videre? :)
Avatar billede ms20 Nybegynder
06. maj 2003 - 15:29 #9
lidt respons?
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. maj 2003 - 13:25 #10
nå?
Avatar billede ms20 Nybegynder
11. juni 2003 - 21:02 #11
Jeg har en god ide....

Hvad med at lukke spørgsmålet? :)