Avatar billede domaz Nybegynder
01. januar 2003 - 03:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dokumenter ..

Heej Eksperter.

Jeg har ved et uheld fået slettet genvejen på skrivebordet til Dokumenter, og er der nogle bestemt måde at få dem frem igen?

For den mangler også inden under "Gemmense" ting, hvor man kan vælge "Denne Computer, Skrivebordet, Netværk" osv. ude i siden, der er den også forsvundet fra nu :(

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. januar 2003 - 03:43 #1
Hvis den stadig er på C: kan du vel gå ind i Stifinder, højreklikke på Dokumentermappen og vælge "Overfør til" og "skrivebord (opret genvej)"
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. januar 2003 - 03:47 #2
ok, det hedder "send til" i win2k
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
01. januar 2003 - 12:34 #3
Prøv at gå ind i mappeindstillinger, derefter vis og så vælge "Vis Dokumenter på skrivebordet", det skulle gerne virke.......
Avatar billede domaz Nybegynder
01. januar 2003 - 14:15 #4
R.Heegaard's virkede... jeg havde selv prøvet det andet, men så blev den bare fjernet lidt efter... lidt skummelt .. men r.hegaard får points :)