Avatar billede brosnjikov Nybegynder
30. december 2002 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows XP crasher når jeg kører Java appletter i IE

Når jeg kører en Java-applet i IE går Windows ofte helt i stå i lang tid - og jeg kan ikke gøre noget.
Ofte sker det således, at jeg åbner en side med en java-applet - og det kører fint og hurtigt. Når jeg så åbner en ny side - med samme java-applet går computeren fuldstændig i stå. Hvad kan være galt? Jeg har prøvet at formattere og geninstallere Windows - og har prøvet med Windows 2000 - men med samme resultat...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. december 2002 - 19:26 #1
proev at installere denne: http://www.testby.dk/msjavx86.exe
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
30. december 2002 - 20:12 #2
Har jeg gjort - men uden held. Jeg bruger for tiden Sun's J2RE
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
15. januar 2003 - 06:33 #3
Intet, der kunne bruges. Har fået minimeret fejlen ved at deaktivere J2RE - men den lader dog alligevel til at fungere i et vis omfang...