Avatar billede draeber Nybegynder
30. december 2002 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

KYOCERA Finecam S3 ???

Jeg har fået kig på ovenstående kamera fra Kyocera, som kommer på tilbud hos min lokale fotohandler i morgen...

Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med denne model. Hastighed / billedkvalitet / batteriholdbarhed med videre.
Jeg er meget interesseret i at høre om alt der vedrører dette kamera
Avatar billede draeber Nybegynder
30. december 2002 - 15:37 #1
er der da slet ikke nogen, som ved noget om dette kamera??????
Avatar billede draeber Nybegynder
31. december 2002 - 13:37 #2
hmmm.... ingen svar... Jeg lukker spørgsmålet og tager chancen... Kameraet blev købt for ca. en time siden, så nu er jeg bare spændt på, hvordan det er at bruge det!
Avatar billede hjep Nybegynder
10. juli 2003 - 23:26 #3
Og hvordan er det så gået. Jeg overvejer at købe Kyocera S5, men ville da også godt høre andres erfaringer med mærket
Avatar billede draeber Nybegynder
13. juli 2003 - 12:58 #4
->hjep
Mine erfaringer med kameraet er gode. Det har, på stort set alle punkter, levet op til mine forventninger. Man kunne måske godt ønske at det ikke var HELT så lang tid om at gemme et billede, men på den anden side er det faktisk slet ikke så slemt endda. Det tager rigtig gode billeder, og der er jo også en række fine indstillingsmuligheder på det. F.eks. tog jeg nogle billeder af nytårsraketter nytårsaften. De blev rigig gode med en lukkertid på 2 sek. så vidt jeg husker. (Jeg skulle jo være sikker på at få det hele med og at billedet ikke først blev taget efter raketten var slukket igen.
Jeg ar lige haft kameraet med på tur ud i det fri i en uge og også her klarer det sig fint. Jeg kan godt anbefale det, specielt også fordi det er så lille som det er...