Avatar billede wezzaar Nybegynder
29. december 2002 - 21:04 Der er 11 kommentarer

Reload af 3dchat?

Hej.
Jeg er i gang med en 3d chat, men har et problem med at refreshe. Jeg bruge altid meta, men det ser ikke godt ud på en 3dchat, så nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af noget i javascript så den ikke blinker og ikke giver den klamme klik-lyd.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. december 2002 - 21:12 #1
hmmm - klik lyd - tjek internet explorer settings.
blinker... hmm donnow - tjek opstætningen. :D
Avatar billede skg Nybegynder
30. december 2002 - 04:19 #2
det er klart at hvis du bare reloader siden, så vil den "blinke" og lave den lille klik lyd.

men tænkt selv lidt, så finder du nok en løsning - det lyder spændende med en 3d chat :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2002 - 12:29 #3
Hvorfor er der aldrig nogen, der kan finde dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/139721
Avatar billede wezzaar Nybegynder
30. december 2002 - 14:46 #4
phornixv, hvilket af svarene skal jeg bruge? :D
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:27 #5
Mit virker i hvert fald. Du skal bare se bort fra alle de backslash, som Eksperten har sat i spørgsmålet. De skal ikke være der!

Men i og med, at det er en 3D-chat, kan dit problem godt blive lidt kompliceret alt efter, hvordan du har opbygget den.
Avatar billede wezzaar Nybegynder
31. december 2002 - 12:24 #6
Ja, har jeg fundet ud af, det virker nemlig ikke helt.
Avatar billede wezzaar Nybegynder
31. december 2002 - 19:05 #7
phoenixv, har du msn eller er du på quakenet så kan det være vi kan finde ud af noget?
Avatar billede initializing Nybegynder
31. december 2002 - 19:19 #8
Wezzar: Alt skal løes over Eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 19:28 #9
initializing>> så længe løsningen bliver postet her inden point uddeling, er der vel ikke noget galt i det ?
Avatar billede wezzaar Nybegynder
06. januar 2003 - 16:34 #10
lukker
Avatar billede hardstyle_master Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:32 #11