Avatar billede morw Nybegynder
29. december 2002 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

proftpd med mysql

Er der en der kan fortælle mig hvorledes jeg får proftp til at bruge flere virtualhosts der "kigger" i hver sin tabel i mysql?
Avatar billede dank Nybegynder
29. december 2002 - 22:06 #1
hmmm.. undrer mig lidt.. hvad skulle fordelen være ved det? Godt være jeg spørger dumt, men jeg undrer mig altså. :o)
Avatar billede morw Nybegynder
29. december 2002 - 22:56 #2
Har fundet ud af det. Jeg havde blot en fejl i tabelnavnet. Fik først fat i fejlen da jeg fandt ud af at starte proftpd i debug mode.

Jeg skal bruge 2 virtualhosts da jeg både skal have mine alm ftpkonti plus et system jeg har lavet hvor folk kan uploade billeder til www.megapixel.dk - til den sidste skal den tage stier fra brugertabellen fra megapixel.
Avatar billede dank Nybegynder
29. december 2002 - 22:59 #3
ahhh.. smart :o) godt det virker.