Avatar billede dengamle Nybegynder
29. december 2002 - 13:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows2000 slukker ikke automatisk

Jeg har lige geninstalleret min PC med Win2000 og sp3. Efterfølgende er har jeg foretaget diverse opdateringer fra Microsoft, herunder direct X.
Efter alle disse opdateringer, er maskinen holdt op med at lukke automatisk, nu skal jeg selv slukke for maskinen. Hvor finder jeg en patch som kan rette fejlen?
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 13:13 #1
har du husket at enable ACPI eller APM i bios inden du genistallerede Win2k?
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 13:14 #2
Avatar billede dengamle Nybegynder
29. december 2002 - 13:27 #3
ACPI ??? APM (adwanced power management er enabled)
Avatar billede dengamle Nybegynder
29. december 2002 - 15:26 #4
Har prøvet repair af windows2000, som foreslået af retaxes/spm/299035  - uden virkning!
Det ser ud som om at skærmen slukker, den bliver lige sort, for derefter at tænde igen og så kommer messages "Nu kan du slukke for maskinen".
Det er ret træls!!!
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 15:34 #5
Højreklik på skrivebordet-egenskaber-pauseskærm-strømstyring, der laver du automatisk stop.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 15:37 #6
hvis ikke APM i skrivebordet-egenskaber-pauseskærm-strømstyring virker skal du måske installere påny, men denne gang skal du fortælle Windowsinstallationen at det er en ACPI computer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2002 - 15:37 #7
hvor gammel er din computer?
Avatar billede dengamle Nybegynder
29. december 2002 - 19:35 #8
Tak til Peet49.
APM skal sættes i Windows2000, så virker det!
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 21:52 #9
Selv tak og godt nytår.