Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
28. december 2002 - 22:05 Der er 1 løsning

Oprette flere brugere med phpMyAdmin

Jeg forsøger i øjeblikket at oprette flere brugere på min lille webserver, som kører phpMyAdmin 2.2.3. (Det er installeret via apt-get på min Debian woody maskine)
Problemet er dog bare at jeg ikke rigtig forstår phpMyAdmin's privileges system.

Så er der nogen der kan forklare lidt om systemet?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
29. december 2002 - 01:10 #1
Nå, men jeg fandt ud af det alligevel, nemlig ved at prøve mig frem og så endte det da også med at jeg forstod hvordan det fungerede.
Det var sandsynligvis de brugere og databaser som var oprettet, fra da jeg installerede MySQL, som generede mig. :)