Avatar billede kongen200 Nybegynder
24. december 2002 - 16:56 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

Hjerterkonge.com

Hey

Vil i vurdere denne side: www.hjerterkonge.com

Ved godt at den er i frames, den kører måske ikke så godt i 800 x 600, men skulle kunne ses.

Den er bygget klassisk op, måske lidt gammeldags, med formået at holde den enkel og overskuelig.

vh peter
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. december 2002 - 17:00 #1
En meget enkelt opbygget side, Farverne virker ikke ret indbydene, men hvis man er opsat er det jo ikke det der skal holde en tilbage. Det billede i toppen med det hovede ser ikke så pænt, da det ikke ser ret godt placeret ud.
Avatar billede chili17 Nybegynder
25. december 2002 - 00:00 #2
Forstår ikke helt meningen er med billedet i toppen ?? - jeg ville fjerne det
To af billederne (nederst til højre er *fejlfarvet* her hos mig
I stedet for prikker ville jeg sætte et navn på
Ellers jævnt klassisk side uden for meget spræl - men siger det der er at sige og ikke mere - fint nok.
Avatar billede Jman Praktikant
25. december 2002 - 03:34 #3
Nu vil jeg jo ikke udelukkende komme med negative ord og deslige, så derfor skal der først lyde: FLOT og modigt gået at du forsøger at byde dig selv via en hjemmeside...
Dernæst; Mon ikke du bør overveje dit design i forhold til (hvad du nu har gjort) vise hvad du kan med html ? Din side bør OSE af sex, sex og masser af sex. Giv dog din målgruppe en fornemmelse af hygge og komfortabilitet i stedet for sådan en bleg (næsten) sort/hvid side hvor du egentlig kun holder dig til de kolde facts - nemlig forretningsgangen.. hvad du koster og hvordan du ser ud m.m.
Som du selv skriver: "måske lidt gammeldags, med formået at holde den enkel og overskuelig" jeps! det har du helt ret i - men er det måske ikke netop her du bør vise din forskel i forhold til andre sites af samme karakter (kender nu ikke så mange af dem, men det skal jeg nu skrive).
Jeg gav siden den utimative test - råbte på min kæreste og spurgte om det var noget, og hendes svar var prompte: "sådan en blærerøv, der bare er ude på at vise sig frem - og så ser han jo ikke engang godt ud". Nu er det jo smag og behag, men et eller andet sted vil jeg give hende ret - mest p.g.a. der absolut ingen varme er at finde på din side - og i hvert fald slet ikke for en person, der kalder sig "hjerter konge"
I mine øjne ligner det et fuldstændigt misforstået koncept og jeg vil ligefrem påstå at du har fået en til at lave siden for dig eftersom der ikke er noget "feeling" med i det...
Tilbage løb! - og så få nogle varme farver og noget mere kontrast og selvforherligelse ind, som gør at din målgruppe netop ønsker en hyggelig aften med DIG!
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
25. december 2002 - 17:07 #4
Pæn side!
Lidt steril, når man tænker på indholdet...
Din side virker kold.
Den skal sælge varme.
Jeg ville vælge en baggrund, måske bare nogle steder.
Hvis du toner dine billeder som vist på:
http://www.wingteam.com/slave.htm
ville det give meget mere ´hygge´.
Du bør måske i øvrigt få taget billeder med en helt rolig baggrund, og bør måske også kikke lunt på fotografen. (TILLID!)
Idéen med dit billed i toppen er sådan set ok, provokerende og frækt, men brillerne sider skævt. Derfor virker det rodet og lidt kikset. 8-)
Dine to billeder på broen syre fuldstændig i neon fejlfarver.
Din menu hopper lidt op og ned når man køre mouse over.
under kontakt kikser rammerne du har skrevet telefonnummer og e-mail adresse i.
Under navn kunne du skrive dit synonym. Det virker knap så annonymt.

7 ;-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
25. december 2002 - 17:20 #5
Nu har jeg også arbejdet lidt med farverne på ´brobilledet´ på http://www.wingteam.com/slave.htm
men det kan gøres endnu pænere! ;-)

Prøv at se hvad vi alle mener med VARNE på:
http://www.gigolo.com/ som næsten OSER af 70er råhygge,
og
http://www.gigolo-chaperon.com/ som bare HAR DET!  ;-)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
25. december 2002 - 17:21 #6
varne = VARME ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. december 2002 - 21:28 #7
(1) Sidder man med et 56k, hvilket jeg gør pt så tager det meget lang tid at hente introen

(2) I første omgang havde jeg slet ikke lagt mærke til skip funktionen, den er meget minimeret og er ikke lige det første man får øje på.

(3) Synes at din velkomst side er lidt underlig men på den anden side også lidt fun.

(4) Synes godt at du kunne give din side lidt mere liv ved at putte nogle livlige farver ind på siden. Brug f.eks. www.colorschemer.com/online/

(5) Rent indholdsmæssigt synes jeg at siden er utrolig dårlig. Nogle ville måske vågne lidt op og læse nærmere når der står noget med esscort service, men jeg synes overhovedet ikke at man kan få noget afvide på siden. Er det dig der tilbyder servicen, eller er det noget du driver etc.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
02. januar 2003 - 23:54 #8
'En middagsparter' skulle nok have været 'En middagspartner'
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
03. januar 2003 - 18:03 #9
det er ikke mange point der falder af her... ;-)
Avatar billede chili17 Nybegynder
03. januar 2003 - 18:26 #10
nææ - kongen200 har nok skiftet navn til "kongkurs" ??