Avatar billede reason Nybegynder
02. august 1999 - 19:46 Der er 24 kommentarer

RC5 challengen

hvorfor hjælpe microblød når man (vi) kunne lave et eksperten-team (men det navn kan man kun blive hurtig færdig  ; b )
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 20:07 #1
hvad snakker du nu om?
Avatar billede reason Nybegynder
02. august 1999 - 20:50 #2
Avatar billede mukke Nybegynder
02. august 1999 - 23:13 #3
Uhmm.. Hvad har Microsoft (Går ud fra det er det du mener) med Distributed.net at gøre? Distributed.Net er en non-profit organisation - noget der vistnok ikke kan siges om MS....

Og hvis du tror et par smarte hoveder kan sætte sig sammen - ja så god fornøjelse v´hvis du ikek har andet at spille din tid på.

(btw - jeg er med i distributed.net med Mukke@get2net.dk
har i nogen stats at vise frem? *S*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 23:31 #4
forklar lige på godt dansk hvad det er for noget
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:09 #5
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:12 #6
cyberesben du kan også læse lidt mere her http://www.distributed.net/rc5/
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:12 #7
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 1999 - 00:14 #8
den er jeg med på!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 00:20 #9
jeg fatter ikke en skid..

er det et eller andet med at lægge et program ind der udnytter cpuen når man ikke bruger computeren?
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:23 #10
jep cyberesben det fuldstændig rigtigt
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 1999 - 00:23 #11
var der nogen der ville oprette det team...
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:26 #12
jeg er i gang
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 00:28 #13
det vil sige at alle os på eksperten skal lægge det ind og så have det liggende..

hvad fanden får man ud af at have det kørende? hvad sker der ved det? ud over en eller anden placering?
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 00:32 #14
kan du ikke læse esben?
"RSA Labs giver en præmie på 10.000 US$ til den gruppe der vinder denne konkurrence"
og der er også en masse andre grund som jeg er for doven til at skrive her men de kan læse på distributed.net
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 00:37 #15
ok men hvad får RSA ud af det?
Avatar billede reason Nybegynder
03. august 1999 - 01:02 #16
en masse viden om hvordan man kan knytte en masse pc-er sammen til "en stor" over internette
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 01:36 #17
hmm ok
Avatar billede mukke Nybegynder
03. august 1999 - 19:05 #18
AH ok - nu er jeg med - FIk ikke lige fat i at i vill elave et team dertil - troede Du ville starte noget tilsvarende som konkurent til distributed.net :)

er der oprettet et hold? / Hvor mange har planer om at være med? (Og hvor mange af dem i længere tid og ikke bare et par dage til de finder ud af de alligevel ikek gider :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 20:17 #19
jeg tror ikke jeg har tid til det desværre
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 1999 - 21:39 #20
tid??? det tager ikke noget tid den kører i baggrunden, og finder selv ud af hvornår du er online, og opdaterer selv når det er nødvendigt, og du er på internettet...
Avatar billede mukke Nybegynder
03. august 1999 - 21:56 #21
Cyber: Razor har faktisk ret - jeg har kørt med den i snart et halvt år uden nogen som helst problemmer. hvis jeg virkelig skal bruge AL kraft i computeren lukker jeg bare programmet.
Men hvis man bare sætter den til idle tager den absolut ingen kraft ved normalt brug - så godt er windows trods alt skruet sammen :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 21:58 #22
ja men det kræver jo så at computeren står tændt i lang tid, hvis man skal kunne lave noget, og at man har det kørende osv... og jeg tror alligevel ikke vi vinder...
Avatar billede mukke Nybegynder
03. august 1999 - 22:10 #23
Cyber: Det kræver da ikek den står tændt mere end normalt - det smarte er netop at den kører når du selv bruger computeren!!!

om vi vinder - nej det gør vi ikke, men der er da noget "fedt" ved at ens computer er en del af "The Fastest computer on Earth" ;-)

Det er dit valg, men kom nu i det mindste med et godt argument *S*
Avatar billede reason Nybegynder
04. august 1999 - 18:10 #24
hvis i var interesseret så kig her
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3014